מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
05/09/2011

Dell Latitude E6220- סקירה

מאת: NotebookClub.co.il
 


מכונת עבודה משומנת בגוף קטן וקומפקטי


מחשב נייד קומפקטי  ומסוגנן  Latitude E6220של חברת Dell,בעובי התחלתי של 2.5 אינץ' ומשקל התחלתי של 1.41 קילו, E6220מציע ניידות מרבית עם צג LED דק בגודל 12.5 אינץ' מלוטש באיכותHigh Definition.

 

המחשב משוריין ב-א' ועד ת' הודות לטכנולוגיית העיצוב Tri-Metal™החזק שנבדקבתקני MIL-STD 810G גב תצוגה עמיד במיוחד עשוי אלומיניום מגולוון, פינות חזקות עשויות ציפוי סגסוגת מגנזיום ובסיס מגנזיום בעל ציפוי מגן חזק – דגם Latitude E6220  מוכן לעבודה בתנאי השטח, קשים ככל שיהיו, פשוט לוחם חסר פשרות במארז קטן.
יציבות עמידות וקישיחות הם לא יתרונותיו הפיזיים היחידים, מבפנים ומבחוץ יש לציין. המחשב גם כולל מקלדת עמידה לנוזלים, מעטפת להגנה על ה
-LCD ורצועת הגנה היקפית ל-LCD לתוספת הגנה על המסך שיכולות להתמודד היטב עם החבטות והנזילות המתרחשות במסגרתהעבודה היומיומית.

 

באפשרותך ליהנות מפרודוקטיביות יעילה ובלתי מתפשרת גם במהלך טיסה או בתנאי תאורהירודים הודות למקלדת עם תאורה אחוריתאופציונלית, אפשרויות של חיי סוללה ארוכיםומודולי מדיה אופטיים חיצוניים הניתנים להחלפה ע"י סוללות ודיסקים קשיחים נספחים.

 

הבן החדש והמופתי למשפחת Latitude E,דגם E6220 מספק פרודוקטיביות בכל מקום ועניין,עמידות ושרידה בכל מקום ויכולת ניהול יעילה בעיצוב עמיד המיועד להחזיק לאורך זמן.

צג מט של DELL E6220

עיצוב שמקנה עמידות

כיום, ניהול עסקים פירושו עבודה בכל עת ובכלמקום. בשטח, במטוס, ברכב, במשרד, ברכבת, בבית הקפה מקומי, בקור, בחום, בשמש וכן הלאה. המחשב מתלוה אלינו לכל מקום ותופס את מקום הפרטנר הקבוע בחיינו. אתה זקוק למחשב מחברת שיכול להתמודד עם סגנון העבודה שלך. מחשבי המחברתממשפחת Latitude E משלבים עיצוב ברמה עולמית עם עמידות המאפשרת שימוש בכל מקוםשאליו עסקיך נושאים אותך.

  • המחשב מוגן מפני טמפרטורות קיצוניות, טלטלות, אבק וגבהים, בעזרת מחשבימחברת נבחרים שנבדקו בתקני MIL-STD 810G .
  • הפגן מראה מקצועי בשעה שאתה עובד קשה, הודות לעיצוב Tri-Metal™של Dell™, הכולל גימור עשוי אלומיניום מגולוון ופינות מחוזקות עם ציפוי עשוי סגסוגת מגנזיום.  ממש כמו חליפה איכותית, Dell Latitude E6220 יקנה לכם מראה פורמלי ועסקי.
  • הסר חשש מלכלוך, המחשב כוללמקלדת העמידה בפני נוזלים והמעטפת להגנהעל מסך ה- LCDאשרמסייעת ליצור מחסום מסביב לצג כאשר בעודו סגור. 
  • תעריך את הפרטים הקטנים, מצירי פלדה מחוזקים היטב ועד תחתית חזקה במיוחד עשויהסגסוגת מגנזיום עם ציפוי מגן נוסף, המסייעת להגנה מפני שפשופיםושריטות.

יציאות USB/HDMI בנייד  E6220

עם E6220 השימוש הופך לקל ופשוט יותר

עם מעבדים מדור Sandy Bridge של סדרת Intel core i העדכניים, הביצועיים והחסכוניים באנרגיה, לצד סוללה עם קיבולת גבוה ומחזורי פריקה גבוהים של כ- 5 שעות ! E6220 יקח את עסקייך לכל מקום ועניין ויעכב בעוד כמה שעות את ספק הכח בתיק הנשיאה.
E6220 מאפשר לך הורדה נוספת במשקל ושיפור משמעותי בביצועים עם הכנה מובנית לכונן SSD אופציונאלי שבנוסף מהווה תכונות חסכון אנרגיה ויספק זמן עבודה נוסף לסוללה ופליטת חום מינימאלית.

עם כרטיס רשת תקן n מובנה, הגלישה באיזורי Wi-Fi תהיה פרודקטיבית ומהירה מתמיד.
בנוסף המחשב מכיל אנטנה נוספת לחיבור מובנה של מודם סלולרי שיפרוץ את האינטרנט המוגבל לנקודות
Wi-Fi ויאפשר לכם גלישה בכל מקום.

זיכרונות פנימיים בממשק DDR3 ומהירות 1333Mhz  יאיצו את העבודה וקיבולת של 8GB יקנו אפשרות הפעלת תוכנות כבדות ללא פשרות תוך ניצול מירבי של מערכות הפעלה ותוכנות64  ביט.

לא רק פרטנר עסקי מושלם, גם תכונות מולטימדיות לא חסרות לחבר החדש מקו העסק המהפכני של Dell.
שלא כמו בדורות
Latitude הקודמים, E6220 מכיל ממשק HDMI המוציא 5.1 ערוצי סאונד ווידאו באיכות דיגיטאלית גבוהה ביותר, ויספק חוויית קולנוע ביתי בלתי מתפשרת עם אפשרות חיבור מסך LCD חיצוני ואפילו מקרן HD ותענוג הצפייה בתצוגת Full HD לא תאחר להגיע.

חיבור לתחנת עגינה מסוג E-Port ו- E-Port+ ייעל את העבודה במשרד/בבית.




 



 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il