מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
 
 

שאלות ותשובות נפוצות

 
 
 
האם אפשר לבוא לקחת הזמנה ישירות מכם ? 
כן, בהחלט. בשלב סיום ההזמנה תוכלו לבחור באופציה "באים לאסוף". לאחר קבלת ההזמנה באתר אנו יוצרים עימכם קשר על מנת להזמינכם למחסן UPS ולבצע את התשלום במעמד המוצר. יש לציין כי לקוח המצהיר על הגעתו למחסן אינו מחויב ע"ס הפרטים שהשאיר בהזמנת האתר ועל כן, יש להביא את כרטיס האשראי למחסן (במידה ואמצעי התשלום הינו כ.אשראי). 
 
האם אפשר להזמין ללא מתן פרטי אשראי ? 
במקרה ומדובר בהזמנת מוצר דרך שליח (UPS) אכן ניתן לבצע הזמנה ללא מתן פרטי אשראי בתנאי ואמצעי התשלום החלופי יהיה תשלום מזומן שטרות. יש לציין כי חברת השליחויות UPS אינה מכבדת תשלום במזומן שטרות נישא מ- 5000 ₪ ועל כן, התנאי השני להזמנה- שאינה מחייבת השארת פרטי אשראי- באתר הינו ביצוע הזמנת מוצר שסכומו הכולל אינו עולה על 5000 ₪ כולל מע"מ. כמו כן, כנקוב דלעיל, הלקוח מוזמן תמיד להגיע למחסן UPS ולבצע רכישה כמו גם הזמנה בכרטיס אשראי/מזומן שטרות 
 
מתי אתם מחייבים את כרטיס האשראי שלי ? 
החיוב נעשה אך ורק לאחר שהמוצר/ים שהוזמן/נו אכן קיים/ים במלאי ולא לפני כן. כמו כן, חברת BLAPTOP דורשת צילום ת.ז מזהה וצילום גשמי של כרטיס האשראי שיועברו במייל או בפקס על מנת להמשיך את תהליך הרכישה. אי לכך ובהתאם לזאת הלקוח אינו מחיוב טרם נוצר עימו קשר טלפוני או דרך דואר אלקטרוני ע"י אחד מסוכני החנות. 
 
המחירים באתר נכונים ? מעודכנים ? מה קורה אם טעיתם במחיר ? 
מעל מאה מוצרים עוברים תהליכי עדכון יומיומיים, הן במחירם והן במפרטיהם. לעיתים בגלל שגיאות הקלדה או טעויות במחירוני יבואנים פוקדות את אתרנו טעויות. במקרה של טעות נודיעכם וניתן לכם אפשרות לבטל/להחליף או לבחור לשלם את המחיר הנכון אך איננו "מפצים", "מתגמשים" או מחלקים מתנות על טעויות מערכתיות הפוקדות כל אתר ואתר. עם זאת, חברת סטור-טק ערנית דיו על מנת למנוע אי נעימויות כלפי הלקוח במקרים דלעיל ובהקדם האפשרי. 
 
כמה עולה משלוח ?
תוכלו לקבל משלוח בחינם באמצעות UPS חברה מובילה בשליחויות בארץ וחו"ל.
 
איפה אתם נמצאים ומתי פתוחים ? 
 
איך מתבצע תהליך הזמנה ? 
 
אם ניתן לבטל הזמנה ?
כן, ניתן לבטל הזמנה לפי חוק הגנת הצרכן.
 
האם ניתן להחזיר/להחליף מוצר ?
בהתאם למדיניות החזרת/החלפת מוצר של חברת BLAPTOP -לפי תקנות חוק הגנת הצרכן 
 
 
מודים לכם מראש, סטור-טק(מפעילה אתר BLAPTOP) 
 
 
 

 
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il