מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
04/04/2013

מחשבי האולטרה המומלצים של Dell

מאת: Notebookclub
 
מחשבי האולטרה המומלצים של Dell

Vostro 3360
מחשב נייד עסקי בגודל 13 אינץ' רחב. ניחן בביצועים גבוהים וטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם וכל זאת מבלי לאבד מנוחיותו וגודלו הקומפקטי והנוח לסחיבה. המחשב כולל מעבדי Intel core i ומחלוצי דור המעבדים השלישי והעדכני IVY Bridge במעבדי i7,i5. כאשר מעבד i3 מגיע בפלטפורמת Sandy Bridge. כמו כן 3360 הוא מהראשונים לשלב את טכנולוגיית SSDR Full Card האופציונאלית שמשלבת דיסק קשיח מסוג SSD בנפח נמוך המחזיק בתוכנו מערכת הפעלה ותוכנות קלות ומשפר משמעותית את מהירות ההעלאה ומספק ביטחון לשירת מערכת ההפעלה עקב בלאי נמוך של הכונן. ניתן לשדר את הכונן הקשיח לכונן SSD סטנדארטי בנפח גבוה, דבר שישפר את ביצועי המחשב באופן משמעותי ויוסיף זמן עבודה נוסף לסוללה עקב חסכון באנרגיה. Dell Vostro 3360, יורשו של Vostro 3350, הוא מחשב נייד עסקי שמתאפיין בעמידות, מעטה קשיח וגוף עמיד, המשלב חן ומראה קוסם לעין. המחשב מגיע עם מסך מט, לא שקוף, מקלדת עמידה במים ותאורה אחורית אופציונאלית, ממשק HDMI, USB 3.0, מצלמת אינטרנט ומיקרופון מובנים.

 

Inspiron 5521
Dell Inspiron 5521
, דגם הדגל של סדרת inspiron החדשה. המחשב מספק ביצועים גבוהים, יכולות מולטימדיות ברמה הגבוה ביותר וכולל את דור המעבדים השלישי והמהפכני של Intel core i בשם הקוד IVY Bridge (בגרסאות i5 ו- i7 בלבד). Inspiron 5521 מגיע עם מסך 15 אינץ' רחב ורזולוציית HD לחוויית צפייה ''מהסרטים''. כרטיס המסך המובנה ומעבד Intel core i מדור IVY Bridge יספקו יחדיו ביצועים גראפיים סטנדרטיים ויותר במהירות ואיכות שלא נראתה קודם. המחשב משלב בתוכו ממשקי HDMI, USB 3.0 וכולל מצלמת אינטרנט ומיקרופון מובנים. Inspiron 5521 הוא שם נרדף למולטימדיה גבוהה, ביצועים ללא פשרות, מחיר סביר ביחס לתפוקה וכמובן גימור מלוטש וחן כמו שרק Inspiron יודעת לספק. יצרנית המכוניות Audi הקבילה את המחשב לסדרת Audi A5, "מיזוג בין מהירות ליופי בהתגלמותו".

 

Inspiron 5423 (14Z)
דגם Inspiron 14z הוא יותר מסתם מחשב נייד טיפוסי. הוא Ultrabook – הוא בעובי של 0.8 אינץ' בלבד, רב-עוצמה במיוחד, בעל חיי סוללה ארוכים ומאפשר אתחול בתוך שניות ספורות. כונן DVD מובנה הופך את דגם Inspiron 14z ל-Ultrabook בעל תכונות מלאות.



 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il