מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
20/10/2014

סדרות המסכים של פיליפס מוסברות

מאת: NotebookClub.co.il
 
סדרות המסכים של פיליפס מוסברות



לפיליפס מגוון רחב של מסכי מחשב מצוינים, אך לא תמיד אנו יודעים באיזה מסך עלינו לבחור. במאמר זה נסביר את האותיות המייצגות את הסדרות השונות:


סדרת P (Professional) — לדרישות הדמיה מקצועית. המסכים המקצועיים של פיליפס מביאים רעיונות גדולים לחיים, דיוק צבעים גבוה במיוחד, מספקים ניגודיות מדהימה ורזולוציה בחדות של סיכה.




סדרת B (Business) — הטוב משני העולמות. המסכים העסקיים של פיליפס מספקים לך מגוון רחב של מסכים אמינים, ארגונומיים ועם אחריות מצוינת ועלות נמוכה.




סדרת S (Small Office) — תכונות שנארזו לפרודוקטיביות. מסכי פיליס לעסקים קטנים ולמשרדים ביתיים מגיעים עם תכונות שונות כמו SmartImage, SmartContrast, SmartControl  ו-TrueVision, המגבירים את הפרודוקטיביות שלך.




סדרת V (Value) — מסכים רחבים המציעים תמורה טובה לכסף. עם תכונות כמו כניסות VGA ו-DVI, יעילות אנרגטית וצריכת חשמל נמוכה, מסכים אלה מביאים קלילות במשימות היום-יומיות שלך.




סדרת X — הרגע את המחשבה, שפר את הריכוז, הפחת את עייפות העין. תהיה מופתע ממימדים רבים עם צג LightFrame. עם הקווים המלוטשים בגימור לבן פסנתר, נראה מדהים ויוסיף סגנון לסביבה שלך. הצג ארוז עם התכונות הכי טובות כך שהוא מתפקד בצורה מבריקה כמו שהוא נראה. אך חשוב מכל, הצג פולט אור כחול קריר שמגרה את החושים שלך. הוכח מדעית, שהאור הכחול מפחית את עייפות העיניים ומשפר את יכולת הריכוז אפילו לאחר פרקי זמן ארוכים מול מסך המחשב, מה שהופך את המסך לייחודי בהחלט.




סדרת C — תצוגה בעלת תכונות מסוגננות. מסכי סדרת C המבריקים של פיליפס משלבים עיצוב נהדר שמתאים לבית עם החידושים והתכונות האחרונים של פיליפס שישפרו את חווית המחשוב שלך. המגוון כולל את הדור האחרון של צגי ה-WLED לצפייה מעולה. כל צג בסדרה עוצב עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של פיליפס לשיפור התמונה. המסכים הם גם נוחים להפליא לשימוש, הודות לקישוריות USB מובנית לחיבור מהיר וקל של ציוד היקפי, וכן מחברי DVI ו-VGA כך שניתן לעבוד גם עם כניסה דיגיטלית ואנאלוגית.




סדרת E — בידור באיכותFull HD. סדרת E של מסכי פיליפס בעלי תכונות טכנולוגיות שארוזות בתוך מארז המתוכנן בחוכמה. SmartContrast מתאימה את הניגודיות והצבע לקבלת תצוגה נקייה, בזמן ש-SmartImage משנה באופן דינמי את הניגודיות, רווית הצבע, זמן התגובה והחדות. בשילוב עם TrueVision המבטיחה תצוגה מדויקת פי 4 מהכוונה של Microsoft Vista ומתמודדת עם גרפיקה מתקדמת, וידאו, ומספר רב של משימות בקלות.



 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il