מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
12/07/2010

קניות ברשת- הפתרון אמין לבחירת הנייד המושלם

מאת: Notebookclub.co.il
 

קניות ברשת- הפתרון לבחירת הנייד המושלם
מאת: ברק רודקובסקי


לא פעם ולא פעמיים יצא לכם להקשות קושיות כגון: איך בוחרים מחשב נייד, איפה משיגים מחשב נייד טוב, מזה מחשב נייד עסקי, מהו מחשב נייד מולטימדי, מה ההבדל בין מחשב נייד עסקי למחשב נייד מולטימדי, מה עדיף: מחשב נייד מולטימדי או מחשב נייד עסקי, איזה מחשב מומלץ למעצבים גראפיים, איזה מחשב נייד מתאים לסטודנטים, האם שימושים סטודנטיאלים מוזילים את מחירו של המחשב, מהו לעזאזל מעבד 45 ננומטר, מה זה מעבד 65 ננומטר, מה ההבדל בין 45 ננומטר לבין 65 ננומטר, איזה ספציפיקציות צריך לבחור בכדי שהמחשב יהיה חסכוני בחשמל, אני רוצה מחשב זול עם ביצועים טובים: איך ממזגים בין השניים, איזה מחשב נייד הכי מתאים לשימושים עסקיים, איזה מחשבים קשיחים ועמידים במיוחד, מזה מסך לד (Led), מה ההבדל בין Led ל- LCD, האם זה נכון של מסכי Led חסכוניים יותר, מה עדיף מסך מט או מסך מבריק, מה עדיף מחשב שולחני או נייד ועוד אין ספור שאלות שאופפות את מוחכם כאשר אתם בוחרים, או לפחות מנסים לבחור, מחשב נייד. הבעיה נעוצה בעובדה שבדר"כ התשובות לא ממהרות להגיעה כפי שהשאלות ממהרות להופיעה. תודו שזה מעצבן.


אך תתעודדו ומהר! כי יש פתרון והפתרון הוא אנחנו.
אנו משתדלים מאוד להחזיק באמתחתנו את התשובות הקולעות והמדויקות ביותר לשאלות לעיל- אם דרך הירידה לשיא הדקויות במפרטים הטכניים של כל מחשב ומחשב המוצאים באתרנו ואם דרך כתבות העיון המעודכנות בעמוד הבית שלנו- בכדי א. לנסות לחסוך מכם התחבטויות מיותרות באשר לרכישת מחשב נייד. וכמובן ב. להעניק לכם מענה לשאלות טורדניות שיושבות כמו עצם בגרון לפני כל קנייה גדולה וחשובה. ואני חייב לציין כי התשובות לא מסובכות בכלל (קשות השאלות ככל שיהיו).
אם כן, במידה ואתם מעוניינים לראות את דרך החיפוש כמעניינת, בונה ומלמדת שבסופה גם תתקבל החלטה נכונה ואידיאלית לכם ולא כדרך חתחתים, מייגעת וחסרת שחר, אז תקלידו http://www.notebookclub.co.ilונשמח לשמש לכם כמורה דרך.

חדר תצוגה DELL ישראל


צוות Notebookclub
1800-30-30-50


     

חייגו חינם ליעוץ ונעזור בבחירת הנייד

יש שאלה-צלצל ונענה

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il