מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
12/07/2010

הניידים נחטפים והנייחים מעלים אבק

מאת: ברק רודקובסקי
 

הניידים נחטפים והנייחים מעלים אבק
מאת : ברק רודקובסקי

לאחרונה מאוד קביל למצוא ניידים מכל הגוונים כובשים את שולחנות בתי הקפה, תופסים מקום קבע בתיקיהם של הסטודנטים ואנשי העסקים ואף ניתן למצוא תלמידי בית ספר שלא מתפלאים למראה המחשב הנייד הסקסי החדש מבית Dell או מבית Lenovo , תופס את מקומם של הקלסרים, העטים וחוברות הלימוד . כולנו ערים לתפנית המהפכנית הזו ובשל כך נשאלת השאלה : 'האם תם עידן הנייחים ?'

אנסה לענות על שאלה זו ביתר נכונות ודיוק, ואולי תבינו כי 'נייח' ו'נייד' אלו רק מושגים ! ולמושגים ישנם תפקידים, כך שברגע שהמחשב הנייד חזק ומגוון ביכולותיו מספיק בכדי לתפוס גם את תפקיד הנייח אזי התשובה ברורה בעליל ! אין ולא יגיע קיצו של הנייח, הוא עשויי להשתנות בצורתו החיצונית, אך תפקודו כנייח יכול לפעול גם דרך מחשב נייד, בהנחה שזה חזק מבחינת החומרה ומבחינת גמישות השדרוגים שלו, והרי כולנו יודעים כי לא חסרים מחשבים ניידים עם יכולות מרשימות לא פחות משל המחשבים הנייחים, רק שאת אלו אין אנו יכולים לסחוב ממקום למקום ולהתענג על עבודה מהירה ושוטפת בצורה ניידת .
ככל שהטכנולוגיה הממוחשבת מתקדמת, כך הנטייה שלנו ( הצרכנים והפוסעים לצד הטכנולוגיה הממוחשבת ) לאינפורמציה גוברת. בכל מקום אנו רוצים לדעת, הסקרנות קיימת מאחר והמידע נגיש ובשל נגישותו של המידע אנו שואפים לסחוב עימנו את מקור המידע לכל מקום ומי מקור המידע הממלא שאיפה זו באופן הקונקרטי והיעיל ביותר ? מחשבים ניידים ! מקור המידע הנייד האולטימטיבי .
בדיוק כמו בטבע, גם בעולם המחשבים קיים שינויי, לכן אין זה נכון להתייחס להיעלמותם הצפויה של המחשבים הנייחים כהיכחדות, אלא בסה"כ שינויי קל בצורה .

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il