מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
05/08/2014

All In One

מאת: NotebookClub.co.il
 
All In One

מחשבי All In One, או בתרגום לעברית "הכל באחד", הם מחשבים בהם המסך כולל את כל המחשב. אין צורך ביחידות נפרדות וכבלים מרובים, אלא כבל חשמל יחיד המתחבר למסך. מחשבים אלה מיועדים לחיסכון במקום ולסדר על השולחן. בנוסף, רוב המחשבים בקטגוריה זו מגיעים עם מסך מגע, מה שמעשיר את חווית השימוש והופך אותה מהנה ונוחה יותר.

 

מחשבי DELL All In One:

מחשבים איכותיים ביותר, ומיועדים למגוון רחב של משתמשים. בין אם אתה אוהב לצפות בסרטים, לשחק במשחקי מחשב או מעצב דיגיטלי, תוכל למצוא את הדגם המתאים לך:

 

Inspiron 20

בעל צג רחב ואיכות HD+, מחשב זה מספק חווית צפייה מתקדמת במיוחד. בנוסף מכיל מסך מגע המפשט פעולות רבות ומשפר את חווית השימוש במחשב. עם מעבדי הדור הרביעי של אינטל ומאיץ גרפי מתקדם, המחשב מסוגל לבצע מספר פעולות במקביל ללא מאמץ. המחשב מכיל מגוון חיבורים, ורמקולים בטכנולוגיה חדשנית. עיצוב המסך אלגנטי ומלוטש וגורם לרצות להתגאות במחשב זה.

                            


Inspiron 23

עם מעבדי אינטל מדור רביעי העוצמתיים, ניתן לבצע פעולות רבות עם פחות זמן שיהוי. מסך רחב בגודל 23 אינץ' ובאיכות Full HD, מספק חווית צפייה מושלמת עבור תמונות וסרטים. עם עיצוב אלגנטי ודק במיוחד וחיבורים רבים, המחשב נוח לשימוש ובעל מראה מרשים. במחשב רמקולים בטכנולוגיה מתקדמת המספקים חווית שמע סוחפת.

                                    


XPS 18

דגם זה נועד לתנועה. ניתן לנתק אותו מהחשמל ולקחת אותו לכל מקום. במשקל של 2.2 ק"ג בלבד, מחשב זה בנוי לנסיעות. זהו מחשב ה-All In One הדק והקל ביותר בעולם. מחשב זה בעל זמן פעולה ארוך של כ-5 שעות ללא חיבור לחשמל. מסך המגע בגודל 18.4 אינץ' באיכות Full HD מספק הנאה צרופה ושימושיות נוחה. המחשב מספק את כל העוצמה של מחשב All In One שולחני יחד עם הנוחות של טאבלט.

                               


XPS 27

מחשב זה בעל צג 27 אינץ' ברזולוציית Quad HD – 78% יותר פיקסלים מרזולוציית Full HD. בנוסף הצג הוא מסך מגע המאפשר שימושיות נוחה ומהנה. המעמד מתכוונן במיוחד עם שני צירים, ומאפשר התאמה מוחלטת למשתמש. העיצוב מפושט ועם כבל אחד יוצר שולחן עבודה מסודר ונקי. עם כרטיס גרפי של Nvidia ורמקולי Premium חווית הצפייה בסרטים, עריכת תמונות ומשחק עולה רמה. מעבד עוצמתי מהדור הרביעי של אינטל מאפשר ביצועים מרשימים וריבוי משימות.

            

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il