מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
09/01/2016

מחשבי ALIENWARE 2016 - הניידים העוצמתיים בעולם

מאת: NotebookClub.co.il
 
מחשבי ALIENWARE 2016 - הניידים העוצמתיים בעולם




הם חיות רעות מבפנים ומבחוץ. מחשבים ניידים המיועדים לגיימרים המחפשים חוויית משחק ניידת באיכות High-Definition, שרוצים לאזן בין ביצועים וניידות, ומחשבים שולחניים לחוויית משחק אולטימטיבית.






Alienware 14


קומפקטי, עוצמתי ומעוצב. Alienware 14 מאפשר לך ליהנות מחוויית משחק אינטנסיבית בכל מקום. שופע טכנולוגיות חדשות, עם מעבדי Core i מדור רביעי, סוללה חזקה במיוחד וכרטיס גרפי מסוג Nvidia GeForce, ה-Alienware 14 מספק חוויה רבת עוצמה במחשב נייד אותו ניתן לשאת איתך.




מצויד ברמקולים שמאושרים על ידי מהנדסי קול ותוכנת סאונד מקצועית ומסךIPS באיכות Full HD בעל צבעים מדויקים, ה-Alienware 14 מספק חווית צפייה ושמע יוצאת דופן בין אם זה במהלך משחק או בעת הנאה ממדיה אחרת.




 

Alienware 17


מארז מצופה אלומיניום מוקשח על ידי מסגרת מסגסוגת מגנזיום המגן על הרכיבים הפנימיים והמסך. Alienware 17 בעל מראה יוקרתי ומתוחכם, המיועד לביצועים מרביים עם פתחי אוורור חכמים לניהול החום. מעבדי Core i מדור רביעי, סוללה חזקה וכרטיס מסך עוצמתי של Nvidia GeForce בנפח 8 גיגה-בתים.




מסך 17.3" באיכות Full HD הנותן חווית משחק סוחפת. חווית שמע קולנועית עם רמקולים המאושרים על ידי מהנדסי קול. ניהול תעבורת רשת מתקדם על מנת לשפר ביצועי מדיה מוזרמת. נפח אחסון עצום וכונן SSD למהירות אתחול גבוהה במיוחד וגישה מהירה לנתונים.

 

 

 

 

Alienware 18


תחנת כוח רצינית למשחקים — כל פרט נועד לספק לך את חווית השימוש הטובה ביותר שניתן. מסך רחב בגודל 18.4" באיכות Full HD עם צבעים עשירים וזוויות צפייה רחבות. Alienware 18 הוא המחשב הנייד בגודל 18 אינץ' העוצמתי בעולם. מעבדי Core i7 עוצמתיים ושני מעבדים גרפיים בעלי זיכרון GDDR5 בנפח 4 גיגה-בתים מספקים עוצמה שלא נראתה.




צלילים שמאפיינים בתי קולנוע הישר מן המחשב הנייד. שפע של יציאות וביניהן USB 3, HDMI, קורא כרטיסי מדיה ועוד. כרטיס רשת מתקדם המזהה ומתעדף תעבורת רשת על מנת ליהנות מביצועי רשת מקסימליים. שטח אחסון גדול במיוחד הכולל כונן SSD לביצועים מרביים וצריכת סוללה מינימלית.






 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il