מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
15/05/2012

Dell מצהירה על גרסאות משופרות של מפלצות הגיימינג AlienWare

מאת: Notebookclub.co.il
 

Dell  מצהירה על גרסאות משופרות של מפלצות הגיימינג AlienWare
מאת: Notebookclub

                    alienware

·         דגמי M14X, M17X, M18X מציעים ביצועיים עוצמתיים עבור גיימרים מתניידים.

·         M14X ו- M18X אלו מחשבי ה- 14 ו- 18 אינץ' החזקים בעולם, בכל הפרמטרים.

·         שיתוף פעולה עם EA לצורך שיפור בחוויית ה- PC Gaming.

Alienware, ברנד הגיימרים האדיר של חברת Dell, לוקחת את חוויית המשחקים הניידת לדרגה חדשה עם מגמת ה- Gaming Laptop portfolio שמטרתה לאפשר למשתמשים (גיימרים וגרפיקאים בעיקר) לבחור את המערכת המתאימה ביותר לסגנון עבודתם מול המחשב. המגמה כוללת כמובן: Alienware M14X שכאמור כיום נחשב למחשב 14 אינץ' החזק בעולם בעבור הגיימר שמחפש שילוב בין ניידות נוחה וביצועיות חסרת פשרות ברמת המולטימדיה והגרפיקה; חוויית 3D אפשרית על גבי מסך HD "עתידני"; סראונד-סאונד שמקנה חוויית צליל קולנועית וכמו Alienware M18X האימתני אשר קרוי בפי מקצוענים "נייד הגיימרים האולטימטיבי"- M18X קיים עבור גיימרים וגרפיקאים אשר בראש עדיפותיהם נמצאת ביצועיות גראפית חסרת מעצורים עם אפשרות "נדידה" יחסית נוחה וזאת כמובן בלי לאבד את תכונותיו "הנייחות".


דגמי
Alienware M14x, M17x ו- M18x כוללים טכנולוגיות 3D מתקדמות ורגישות המציעות גרסאות אחרונות של כרטיסי מסך מבית NVIDIA GeOrce ו- AMD Radeon HD וצ'יפסט סאונד מהפכני הכולל THX 7.1 ערוצי סאונד דיגיטלי ורמקולים של מותג הסאונד הענק Klipsch.

                                            alienware m17x

מכונת משחקים ניידת עם ביצועי-על

בשוויון מושלם בין ביצועים וניידות, ה- Alienware M14x מקנה לגיימרים שמבלים הרבה בדרכים, חווייה גרפית ללא פשרות. ה- M14x משלב כונן קשיח כפול אופציונאלי, קיבולת זיכרון של 16GB עבור יישומי Multi-Task אקסטרימיים, כרטיס מסך 650M GT של NVIDIA GeForce עם זיכרון גראפי בממשק DDR5- כרטיס המסך המתקדם ביותר בעולם למחשב נייד בגודל 14 אינץ והפעם הראשונה שחברת Alienware מייצרת  מחשב בגודל זה עם ממשק זיכרון כרטיס מסך מסוג DDR5 המתקדם.

Alienware M17x סוחף את המשתמש בתוך המשחק על כל מימדיו, פיקסל וסאונד, Full HD לצד 3D. חוויית גיימינג עשירה, עוצמתית וביצועית יותר.
M17x משלב כרטיסי מסך מגרסאותיהם האחרונות של NVIDIA GeForce ו- AMD, המחשב בעל 32GB קיבולת זיכרון פנימי [!!!]. מסך 17.3 אינץ' 120Hz Full HD רחב בתצוגת 3D אופציונאלי ו- THX 3D sound. מדובר באחד מהדגמים הראשונים בעולם להציע כרטיס מסך AMD Radeon HD 7970M וגרסאות NVIDIA האחרונות 660M GT ו- 675M GT בממשק DDR5.

Alienware M18x, מוצר הדגל של הגראסות המתקדמות, מצוייד בטכנולוגיות המאפיינות תחנות High-performance נייחות ואף שרתים. M18x  מספק 200w של כח עבודה גאפי כאשר הוא כולל את כרטיס המסך Dual NVIDIA GeForce GTX 675M האופציונאלי המאפשר את חוויית NVIDIA SLI ועד DDR5 4GB זיכרון כרטיס מסך מובנה [!!!]
קונפיגורצייה שתכלול את כרטיס המסך
Dual AMD Radeon HD 7970m תהיה זמינה כבר בשבועות הקרובים ותשפר פלאים להרבה גיימרים את אורך החיים.

כל שלושת הניידים מהסדרה המהפכנית האחרונה של
AlienWare כוללים את הדור השלישי של מעבדי intel core i המשלב Turbo Boost 2.0; HDMI 1.4; USB 3.0 המקנה העברת נתונים מהירה מתמיד; BlueTooth 4.0; צג 3D אופציונאלי; Blu-ray אופציונאלי וכמובן סאונד יוצא מן הכלל המשלב רמקולים של חברת הסאונד הענקית Klipsch וסראונד 7.1 ערוצים [!!!]
המחשבים כוללים
AlienAdrenaline המאפשר למשתמש ליצור קיצורי דרך הקשורים למשחקים ואפליקציות, משלב הגדרות וירטואליות ומולטימדיות שנועדו לאתגר את חוויית המשתמש ושפר/ לייעל את ביצועיי המערכת.

                 gaming performence    

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il