מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
03/02/2017

טכנולוגית מעכב עיניים EYE TRACKING Tobii במחשבים 2017 ALIENWARE DELL

מאת: Notebookclub.co.il
 
טכנולוגית מעכב עיניים EYE TRACKING Tobii  במחשבים 2017 ALIENWARE DELL
 

DELL Alienware, חלוצה מובילה במערכות משחק מחשב בעל ביצועים גבוהים מיוחדת, חשפה בסוף 2016 סידרת מחשבים ALIENWARE  עם חומרה ותוכנת מעקב עיניים משולבות מבית Tobii.DELL  הראשונה בעולם באה לנצל את היכולת הייחודית של מעקב עיניים לזיהוי וצפיית מעשיו של משתמש על בסיס מעקב אחרי עיניו. חמוש  בטכנולוגיה החדשנית -Alienware 17 מספק ביצועים גבוהים במיוחד, אבטחה משופרת, ניהול צריכת חשמל אופטימלי ואפילו הסגנון והטכניקה החדשה עבור  גיימר.

                                               

DELLAlienware, מחדיר  חדשנות  ועיצוב פורץ דרך, באמצעות טכנולוגית מעקב עיניים בכל הקשור לאינטראקציה בין גיימר למכונה, מספר אוסקר ורנר, נשיא Tobii טק. "עם הבנה טובה יותר של המשתמש ואת רעיון טוב יותר של כוונותיהם, הפתרון Tobii ב Alienware 17 יכול להביא לגיימרים חוויות משחק שאין דומה לה באף מחשב אחר

 

עם אינטגרציה עמוקה בין  שתי תחומים : חומרה ותוכנה ופונקציונליות מעקב עין - הופך מחשב נייד  M17X Alienware ליותר קשוב ויותר מסונכרן עם המשתמש.

פונקציות טכנולוגיית מעכב עיניים Tobii:

Wake on מבט - על מנת להעיר את המחשב ממצב שינה, המשתמש מביט היישר אל תוך לוגו Alienware DELL  ומחשב נדלק!

מקשי מקלדת DELL ALIENWARE - עכשיו מצוידים ביכולת להבין את המיקוד העין הנוכחי של המשתמש, Alienware 17 הוא מסוגל לבצע אופטימיזציה להעברת הכוח החשמלי בין שני אזורי תאורה של מקלדת המסך. כאשר משתמש מביט במסך את התאורה האחורית של המקלדת מתכבת   כי שהמשתמש אינו מעוניין כרגע אזור הזה.

להישאר ער / עמעם את מסך - תכונות הנוכחות האלה מודיע המכשיר כאשר המשתמש נמצא הוא בהווה עוסק עם המסך, מה שגרם מסך או להישאר ער או עמום כדי לחסוך בצריכת חשמל כאשר המשתמש עוסק / מתנתק עם המסך. תכונות אלה נמצאות גם Alienware 15ו -13 דגמים.

נעילה אוטומטית - תכונה נוספת מופעלת על ידי Tobii, אמצעי אבטחה משופרת זו מנחה את המכשיר לנעול כשהמשתמש צעדים קם מהמחשב. פעולה זו מפחיתה את הפגיעות של שימוש בלתי מורשה על ידי משתמש אחר כאשר טיימר השינה עוסק אבל המכשיר עדיין לא נעול. תכונה זו נמצאת גם ב Alienware 15ו -13 ALIENWARE.

ללא צורך להקליד סיסמה המסורתית. פלטפורמות Tobii EyeX - הפלטפורמת מעכב העין היחידה בעולם שתמוכת בזיהוי פנים עבור Windows HELLO.

                                   

Replay HUD- עכשיו מצויד שכבה נוספת של נתונים המבט, כלי הנגינה הזה עוזר לנתח ולשפר מודעות מצבית על ידי הצגת שם הסתכלת במהלך שידורים חוזרים למשחק.

לכידת משחק - כמו כן מצוידת בנתוני חוזר מבט, יישום זה מאפשר לשחקנים לזכור וללמוד מהטעויות שלהם במהלך משחק כולו.

עווית הזרמה - עכשיו מסוגל M17 ALIENWARE  לספק נתוני מבט בשידור חי בזרם, עווית סטרימרים עכשיו יש עוד כלי לקהל גיימרים לספק חוויית בידור עשירה.

מסך סוף - מכלול של נתוני מבט מוצגים כמוHeatmap, הכלי הזה עוזר לגיימרים להבין היכן הם מסתכלים במההלך המשחק,איפה מרוכז תשומת הלב שלהם על גבי מסך, מה שמאפשר להם להכיר הרגלים ולהפיק מסקנות בהתאם.

חייגו 1800-30-30-50 להצעות מחיר והזמנות

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il