מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
12/07/2010

מחשב נייד Apple MacBook Air בוריאציה בלתי מוסברת

מאת: ברק רודקובסקי
 

מחשב נייד Apple MacBook Air בוריאציה בלתי מוסברת
מאת: ברק רודקובסקי


אין ספק ש-Apple יודעים להפתיע במכות הלם ממוחשבות אשר משאירות אותנו בפיות פעורים לזמן ממושך ביותר. וההפתעות מתבטאות בכל האופנים, החל בגימור וכלה בטכנולוגיות חדישות ומתוחכמות אשר מנעימות ומאפשרות לנו להתענג על חוויית עבודה אידיאלית .
אפל ( Apple ) מספקת את המחשבים הניידים הסקסיים והקוסמטיים ביותר שאנו יכולים לבקש ! כמובן שזה פקטור משמעותי ( הקוסמטיקה ), אסטטי ונעים לעין, אך עדיין אין זה פקטור מכריע.
מעבר לקוסמטיקה ישנו 'החידוש הטכנולוגי' שמשפיע באופן משמעותי על העמידות, טיב הביצועים והניידות, שהם הקריטריונים המכריעים ויש אף לציין המנחים ביותר בעולם המחשבים. ואפל עונה על אלו.


דוגמה טובה וחדישה ליעילות ולגורם ההפתעה שמייחדים את סטיב ג'ובס ואת מלאכת המחשבת שלו הנקראת Apple, היא Apple MacBook Air — המחשב הנייד הדק ביותר שידע עולם הניידים ויותר מזה , פרי היצירה הבלתי מוסבר הזה מכיל מגוון חידושים טכנולוגיים מרהיבים שחובה להתייחס אליהם.
לדוגמה : היכן קיים הכונן כאשר עובי המחשב אינו עולה על 19 מ"מ ? כונן אופטי אין, אבל יש תמיכה סטנדרטית בתקן האלחוט החדש 802.11n וניתן להתקין תוכנה שמאפשרת להשתמש בתקשורת אלחוטית בכונני תקליטורים שמותקנים במחשבי מק או חלונות אחרים. פרמטר שכמובן חוסך עומס בלתי שמיש בגיחות העסקיות ממשרד למשרד ואין כיף יותר מלסחוב את מקור האינפורמציה האולטימטיבי הקטן שלנו מבלי להרגישו בעת הסחיבה .
קיימת דרישה בלתי פוסקת למקלדת מלאה וכידוע נדיר למצוא מחשבים ניידים אשר מהווים מקלדת מהסוג הנ"ל ( בדרך כלל בונוס זה מתאפשר רק על גדלים של 17 אינץ' ) וגם כאן, אפשר לומר 'למען שבירת המיתוס', המק בוק החדש עונה גם על מאפיין המקלדת המלאה למרות גודלו המזערי .
למחשב יש צג בהיר, חד ויחסית גדול ( אם נתייחס למשקלו ), קונפיגורציה חזקה ומספקת לצרכים היומיומיים וכל זה במשקל בלתי מוסבר של 1.2 קילו !!!

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il