מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
08/04/2013

Chromium OS

מאת: Notebookclub
 

Chromium OS- מערכת הפעלה העולה תוך מספר שניות תוך דרישה מינימאלית של משאבים




גוגל משחררת מערכת הפעלה קלה במיוחד למשתמש היומיומי שעיקר עיסוקיו הם אינטרנט ועיקר דרישותיו זה 'מערכת הפעלה כמה שיותר קלה וידידותית למשתמש'.

במסיבת עיתונאים שהסתיימה לפני מס' דקות השיקה גוגל את מערכת ההפעלה שלה למחשבים, Google Chromium OS, למפתחים ולמשתפי פעולה.

בעקבות ההצלחה של דפדפן גוגל
Chrome ונסיגה משמעותית של הורדות ודומיננטיות של דפדפנים ידועים כמו Explorer  ו — FireFox. החליטה גוגל להשיק מערכת הפעלה למשתמש הפרטי קלה, ידידותית ואפליקטיבית למשתמש הנייד שעובד עם נט-בוקים, טאבלטים ואפילו מחשבים ניידים רגילים עם מפרט מוגבל.
מערכת ההפעלה היא למעשה סביבה אינטרנטית גדולה שניהול הקבצים ותוכנות, שירות אימייל לרבות גלישה באינטרנט, רובה ככולה תתרחש בענן ובכך תאפשר למשתמש לחסוך כסף ולרכוש טאבלט או מחשב עם כונן קשיח בעל נפח נמוך ובכל זאת ליהנות מניהול של אינפורמציה רבה ללא החשש שהדיסק יתמלא בכל רגע של שימוש.




הטענה של גולגל היא שהרי גם ככה בימנו 90 אחוז מהשימוש הוא בדפדפן האינטרנט, לפחות בקרב רוב המשתמשים, אז למה לא ליצור סביבת מערכת הפעלה שתהיה בעצם דפדפן עם יכולות משופרות לניהול המחשב ותוך כדי מערכת ההפעלה תהיה כל כך קלה שתעלה מעת ההדלקה תוך שניות ספורות.

מבינה חזותית מערכת ההפעלה תנוהל מתוך הדפדפן ע"י טאבים ולחצנים נוחים ומותאמים חזותית לטאבלטים וכאמור בשל סביבת הענן, האפליקציות וההורדות דרך החנות של גוגל ישמרו בענן ויחסכו הוצאות עתק על כוננים קשיחים בנפחים גבוהים.

Chromium OS לא אמורה להתחרות עם 'חלונות' של מיקרוסופט או Mac OS של 'אפל'. אלא לשמש כפתרון, זול ומהיר למשתמשי אינטרנט אשר אינם דורשים מהמחשב שלהם להזיע יותר מדי ופשוט להיות ידידותי ונוח בסביבת אינטרנט וקבצים שאנו רגילים לעבוד איתם על בסיס יומיומי.

 

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il