מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
14/09/2014

Dell Inspiron 5748 מוסבר בפשטות

מאת: Notebookclub.co.il
 
Dell Inspiron 5748 מוסבר בפשטות

Dell Inspiron 5748


מחשב נייד איכותי שמתאים במיוחד בשבילך.




דור רביעי של מעבדי Intel core i מסדרת Haswell:
מעבדי Haswell הם גרסה מתקדמת ומשופרת של Intel core i הקודמים. המעבדים עדיין יקראו Intel core i אולם מספר הדגם ישתנה לארבע ספרות וכל הדגמים יתאפיינו ב-Turbo Boost 2.0, 1600MHz ויחידת עיבוד גראפית משופרת. תכונותיו הייחודיות של דור המעבדים החדש ישפרו משמעותית את הפעלת יישומי היומיום שלך וכן ייתנו לך פתח נרחב להפעלה שוטפת של יישומי גרפיקה, וידאו ובכלל מולטימדיה כבדים וזאת מבלי שהמחשב אפילו יזיע.


חוד החנית של טכנולוגיית מגע:

בחר באפשרות של מסך מגע באיכות Full HD להנאה מחוויה אינטראקטיבית מלאה שמציגה תמונות מרהיבות ברמה מדהימה של פירוט וחדות. מסך המגע רחב-הידיים מספק לאצבעותיך שפע של מקום לתנועה, ומשלים את המראה המלוטש והמודרני של המחשב הנייד.

כל מחוות הקשה, החלקה או גלילה שלך מספקת תגובה מהירה ומדויקת עם מסך מגע קיבולי ל-10 אצבעות. פונקציונליות מגע קיבולית נראית טבעית וזורמת יותר מאשר פונקציונליות מגע אופטית, משום שהחיישנים הקיבוליים נמצאים ממש מתחת למסך, לעומת טכנולוגיית מגע אופטית שמשתמשת במצלמות המותקנות במסגרת הצג של המחשב הנייד. אתה מוזמן ליהנות עם מערכת ההפעלה Windows 8.1, לבצע מחוות החלקה לעיון באלבומי התמונות שלך ביתר מהירות, ולשחרר את היצירתיות הטמונה בך, בעזרת פונקציונליות מגע קיבולית.



USB 3.0:
Dell Inspiron 5748 כולל יציאה מסוג USB 3.0 המהיר פי עשר מקודמו USB 2.0, שכמובן ייתמך ע"י הממשקים החדשים. ממשק חדש זה ללא ספק יחסוך לך שעות על גבי שעות מצטברות של המתנה מעיקה ותקצר משמעותית את מהירות סנכרון המחשב מול חומרות חיצוניות כגון דיסק קשיח או מצלמה דיגיטאלית מתקדמת.




גרפיקה:
המחשב מגיע בתצורתו הבסיסית עם כרטיס מסך מובנה אך מתקדם של אינטל בשם Intel HD Graphics 4200 שמספק תצוגת HD דרך מסך LED איכותי וקריסטלי.
כרטיס המסך יידע לבצע יישומי גרפיקה בסיסיים בצורת 3D ויישומי גרפיקה גבוהים ומסובכים בצורת דו ממד (סרטים, תמונות, עריכת תמונות).
בנוסף ניתן לרכוש כרטיס מסך מסוג GT Nvidia GeForce מגרסותיו האחרונות כשדרוג ולשפר פלאים את מענה המחשב ליישומי תלת ממד כבדים אם בצורת משחקים ואם בצורת תוכנות גרפיות כבדות.

HDMI 1.4a:
המחשב כולל את גרסתו העדכנית, המהירה והאיכותית של הממשק המדהים HDMI.

לידיעתך, HDMI זה ממשק הפלאים שמוציא רזולוציות Full HD (1080P) למסכי LCD ופלזמה חיצוניים ע"י כבל דיגיטאלי פשוט.  לכן במקרה שלו מדובר בעדכון האחרון של HDMI הנקרא v1.4a המאפשר העברת סיגנל דיגיטאלי של תכני 3D למסך תומך 3D. וכמו כן העברת תכני HD בסיסיים במהירות ואיכות גבוהים יותר.



סאונד:
Inspiron 5748 יספק לך חוויית סאונד מושלמת עם רמקולי 
Waves MaxxAudio®‎. פשוט תענוג לשמוע מוזיקה או לצפות בסרט דרך מחשב זה, הרמקולים מוציאים סאונד ברור, צלול וגבוה כל כך שפשוט יוצא ממך כל חשק לחבר רמקולים חיצוניים.

תופס את מקום המחשב הנייח:
ממש ככה, 5748 
מהווה מקלדת מלאה, כלומר, מקלדת עם מספרים מצדה הימני, כמו כן המקשים נוחים ורכים. המחשב כולל מצלמת אינטרנט איכותית ומיקרופון מובנה, תצוגת המסך יחסית גדולה ונרחבת וכאמור באיכות גבוהה. זאת אומרת שמעשית אין צורך בשום חיבור חיצוני. האינטרנט אלחוטי, המקלדת מלאה לכן את המקלדת החיצונית אפשר להשאיר במגירה, הרמקולים מצוינים, המצלמה והמיקרופון מובנים, אם כן למה אתה צריך מחשב נייח גדול ומגושם שיתפוס מקום ? למה להתחלחל כל פעם מחדש מכמות הכבלים המחוברים לכל תקע פנוי בחדר ?
אלו שאלות שתשאל את עצמך כאשר תתחיל לעבוד עם5748. לא רק נייד מושלם, אלא גם תחליף אידיאלי למחשב הביתי הקלאסי.




מחשב מחברת ייחודי כמוך

 


 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il