מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
27/01/2012

Dell XPS 13 הטוב בעולם בקטגוריית Ultrabook

מאת: Notebookclub.co.il
 

dell-xps-13-ultrabook
חברת
Dell חשפה את להיטה החדש XPS 13 – המחשב הנייד הקומפקטי ואפשר לומר, האטרקטיבי ביותר מבין מחשבי ה-Ultrabook  בגודל "13.3 המשווקים כיום. מאפינייו היחודיים של הדגם הם מסך זכוכית "ללא מסגרת" (edge-to-edge
), סוללה לטווח ארוך מן הרגיל, וכן הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת ביותר המספקת את חוויית המשתמש הטובה מסוגה. המחשב שוקל כ-1.3 קילו, בעובי מינימאלי של פחות מרבע אינץ' (6.3 מ"מ).
Dell XPS 13 משלב עיצוב דק ומהפטנט ביופיו וביצועים עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של אינטל כמו Rapid Start ו-Smart Connect המאפשרות למשתמש עבודה יעילה, שימוש ועבודה מהירים בכל זמן ובכל מקום.

XPS 13 הוא דגם חדש וקומפקטי ביותר בקו מחשבי XPS, "המולטימדיים האולטימטיביים" של Dell, המהווה כיום 20 אחוזים מסה"כ פעילות Dell בשוק המחשבים הניידים.
הכנסות מחשבי
XPS גדלו ב-207% במהלך השנה האחרונה, בעקבות השיפורים שעבר המותג כדי להתאים אותו לצרכים של עובדים ומנהלים בתנועה.

המחשב מגיע עם מעבדי הדור השני של אינטל, Intel core i- Sandy-Bridge, כונני SSD אופציונאליים בנפח 128 גיגה ו-256 גיגה, כרטיס גרפי Intel HD 3000 ומסך HD רב עוצמה ומעוצב לצפייה באיכות HD, קומפקטיות ומשקל נמוך.

"מדובר בשיאו של תהליך מחקר ופיתוח מקיף שמטרתו ליצור את מחשב ה-ultrabook הטוב בעולם" אמר ג'ף קלרק, סגן יו"ר ביחידת המחשבים האישיים של Dell. "המחשב מתוכנן ספציפית בכדי לסייע הן ללקוחות שלנו, הפרטיים או העסקיים, ליהנות מתפוקה מוגברת ולהישאר מחוברים בכל דרך אפשרית. ה-XPS 13 ממחיש את המחויבות שלנו לספק את הפתרונות הניידים, העמידים ובעלי הביצועים הטובים ביותר בתעשייה, ללא פשרות. מחויבות זו באה לידי ביטוי במגוון מאפיינים תכנוניים החל ממסך ללא מסגרת המאפשר גודל תצוגה מרבי למחשב הקומפקטי, ועד למארז קל משקל ומעוצב מסיבי פחמן."

סגנון ואיכות מובילים וזאת מבלי להפסיד אף רגע


כבר בגרסתו הראשונה ב-2010 תוכנן ה-
XPS 13 כמחשב מהודר המיועד למשפר את חוויית המשתמש בקטגוריית Ultrabook ע"י צג ללא מסגרת עם זכוכית מוקשחת מסוג Gorilla Glass, מקלדת בגודל מלא עם תאורה אחורית, פד נגיעה עם כפתורים אינטגראליים ותמיכה בקריאת מגע מתקדמת (multi-gestural), וכמו כן, עד 8:53 שעות של חיי סוללה, וכל זאת במארז השוקל כ- 1.3 קילוגרם בלבד.

מסך HD בעל תאורת LED בהירה בגודל 13.3 אינץ' מותקן במסגרת דקיקה וגוף דומה יותר למסכי 11 אינץ', מה שהופך את המחשב ל-Ultrabook הקומפקטי ביותר שזמין כיום בעולם עם שטח עבודה נוח בעל איכויות קומפקטיות וניידות שרק מחשבי 11 אינץ' ומטה יענו עליהם.
השימוש הייחודי בסיבי פחמן מורכבים, מספק מחשב בעל מראה אטרקטיבי מאד אך קל משקל וקריר יותר למגע בהשוואה לאלומיניום.

XPS 13 מאפשר חיבור מהיר מאחר והוא אחד ממחשבי ה-Ultrabook הראשונים עם טכנולוגיית Intel Smart Connect, אשר מעירה את המחשב מדי פרק זמן על מנת לזהות רשתות בסביבה ומעדכן את היומן והדוא"ל. מערכת זו מאפשרת חיבור אינטרנטי מהיר ויעיל מן הרגיל. הודות לשילוב בין כונני מצב מוצק וטכנולוגיית Intel Rapid Start, ה-XPS 13 עולה בעת ההפעלה בתוך מספר שניות, כך שלמשתמש יש את הביצועים של מחשב נייד אך גם את הסיפוק המיידי בהפעלה הדומה לחוויית השימוש בסמארטפון.

"כשחברת Dell החלה לדבר על פיתוח מחשב Ultrabook, הקפדנו לבדוק כיצד הלקוחות יוכלו ליהנות מניידות מעולה, אך גם מחוויית הביצועים שניתן לצפות ממחשב גדול בהרבה," אמר סטיב פליס (Felice), המנהל המסחרי הראשי של Dell. "מחשב Ultrabook 'מספיק טוב' לא סיפק אותנו. אנו מחויבים לפתח באמצעות ה-XPS 13 את מה שה-Ultrabook יכול וצריך לספק, לרבות חוויית משתמש מעולה."

"מדובר במחשב המאוזן ביותר שהגיע לשוק ה-Ultrabook עד כה" אמר רוב אנדרלי, אנליסט ב-Enderle Group . "בתחילת ימי ה-Ultrabook הכריחו את האנשים לבחור בין יופי לבין שימושיות, ו-Dell השקיעה את הזמן כדי לפתח מחשב שיהיה מושך עיצובית, אך גם יענה על הצרכים החשובים של לקוחות עסקיים וארגוני השכלה. אולי הדרך הטובה ביותר לתאר את ה-XPS 13 היא 'יופי ללא פשרות'".
dell-notebookclub-xps13

"יעיל בכל העולמות" – מאפיינים אטרקטיביים לארגונים עסקיים שאנשי המחשוב פשוט יתאהבו בהם

חברת Dell החליטה לעשות צעד אקסקלוסיבי עם ה-XPS 13, בכדי להפוך את המחשב לאטרקטיבי לכל סוגי המשתמשים, בעבודה, בבית ובעסק. המחשב מתוכנן בצורה שמקלה על מחלקות מחשוב בארגונים להפעיל את יישומי האבטחה והשירותים שחשובים להם במחשב מעוצב שעומד בדרישות שמציבים כיום מנהלים ועובדים. המאפיינים הידידותיים לארגונים כוללים Trusted Platform Module סטנדרטי לצורך הצפנת BDE, אופציה לשירותי ProSupport ושירותי Configuration Services כגון דימוי מותאם אישית או סימון המחשבים בצורה אלקטרונית/פיזית לשם זיהוי (asset tagging).


לכל המידע הודות ניידי DELL XPS לחץ כאן

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il