מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
14/03/2010

Dell Inspiron 1545 - התשובה למחשב נייד אידיאלי

מאת: ברק רודקובסקי
 

תחליף שולחני ומשרת סטודנטיאלי בעלות נמוכה עבור מקסימום תועלת וכל זאת בצבע המתאים לכם. נכון להיום Dell Inspiron 1545 הוא מהמחשבים הניידים הנמכרים ביותר בתפוצה ארצית, ולא בכדי.
עילוי המולטימדיה החדשני של חברת Dell מבית Inspiron מביא עד אליכם טכנולוגיות כגון Led, איכות HD, Core 2 DUO ו- Centrino2 במחיר האטרקטיבי ביותר לסטנדרטים של מחשבים נישאים בני ימנו. זאת כמובן לצד גימור חדשני ומגוון רחב של צבעים המקנים למחשב חן העונה לטעמו של כל משתמש ומשתמש.

 
Inspiron 1545 תומך בתקשורת אינטרנט אלחוטית ונהנה מכרטיס Bluetooth מובנה המסייע בהעברת מידע בין הפלאפון האישי שלכם למחשבכם הנישא או לחלופין להיעזר באוזניית שן כחולה ולנהל שיחות סקייפ בשעות הפנאי. ניתן להגדיר את העילוי החדשני של חברת דל הלבוש בצורת Inspiron 1545 כתחליף שולחני אידיאלי; הרי לצד כל הקריטריונים הנדרשים לעבודה סטודנטיאלית וטקסטואלית שוטפת קיימות גם התשובות לשילוב העיסוקים היומיומיים והמולטימדיים בתחומי הבית. זה מתבטא במצלמה ומיקרופון מובנים, במסך 15.6 אינץ' בפורמט האידיאלי לצפייה נעימה בסרטים ובתמונות (16:9) עם תאורת Led אחורית המגבירה את הבהירות ואת אורך חיי המסך, איכות HD Ready וכמובן סאונד איכותי המתבטא ברמקולים סטריאו המפיקים צליל גבוה וחד.



גם כאשר מטרת השימוש העיקרית היא יישומי תלת מימד בצורת משחקים ו/או עיצוב בתוכנות תלת מימד כבדות וחכמות, Dell Inspiron 1545 לא מותיר אתכם ללא פתרון, שומר על פסון עיקש ולא ותרני ומשאיר אתכם בנישה הגמישה והססגונית שלו. זאת בשל אופציית שדרוג כרטיס המסך לכרטיס מסך עם זיכרון פרטי של 256MB מדגם ATI Mobility Radeon™ HD 4330 Graphics הניחן באספקטים להרצת יישומי תלת מימד באופן שוטף ותכליתי, כאשר המחיר נשאר יציב וסביר על אף הדרישות הגבוהות.


ניתן לומר בפה מלא כי התשובה לדרישת מיזוג בין מחיר זול, ביצועים, נוחיות, קוסמטיקה, תחליף למחשב השולחני, חבר שימושי לבית הקפה, מכונת עבודה נוחה ופרקטית לתחומי האוניברסיטה וזאת תחת מעטה הצבוע בצבע שיקסום לעיינכם, היא כבר לא תשובה הנמצאת בגדר חלום והיא בהחלט חייה ונושמת ממש מתחת לאפכם- Dell Inspiron 1545!!!

     

לפרטים ורכישות לחצו כאן

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il