מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
12/07/2010

Dell Studio Laptops מחפשים תחליף שולחני? כדאי שתכירו את

מאת: ברק רודקובסקי
 
Dell Studio Laptops
מאת: ברק רודקובסקי

נכון להיום מחשב נייד הפך למרכז חיינו. המחשב הנייד תופס באופן דיי מוחלט את מקומו של המחשב הנייח, גם בשל הנוחיות שבדבר וכמובן בשל העובדה כי גודלו המינימאלי (יחסית) של המחשב הנייד כבר לא מגביל את החומרה.
אולם בעיית המולטימדיה במחשב הנייד הממוצע עדיין עומדת בעינה. הסאונד לא חד, התצוגה קטנה מדיי, התמונה לא חדה, קשה לצפות בסרטים בשל האיכות המינימאלית, הגבלה ליציאות דיגיטאלית עתיקות יומין כגון VGA כאשר מכל מקום ה- HDMI קורץ לנו.


על מנת לספק מענה לסוגיה זו Dell השיקה קו חדש של תחנות מולטימדיה משומנת בדמות מחשב נייד על מנת להקל על רוחו הצמאה של הצרכן בכך שהמענה לצורכי סאונד, איכות HD ויציאה דיגיטאלית בשם HDMI יהפכו לגדר האפשר. תכירו את מחשבי Studio.
סדרת מחשבי המחברת של סטודיו משמשים כתחליף שולחני אידיאלי ליישומי בית באשר הם ובכפוף לדגם ולקונפיגורציות המותאמות לכל סוגי המשתמשים.
ההתאמה האישית מתחילה בכרטיס המסך, עוברת לרזולוציה, ממשיכה בדיסק הקשיח ובמעבד ולבסוף, איך לא, מסתיימת בצבע המתאים לכם.

   
יש מספר דגמים שניתן למנות עם סדרת סטודיו, ביניהם: Dell Studio 1555 בשלל רב של ורסיות המותאמות לרוב סוגי המשתמשים, מהמינימאליים ועד התובעניים ביותר, Dell Studio 1537 הזול בסדרה, מספק מענה לקהל הסטודנטים שמחפשים חסכון כספי מבלי להתפשר על קונפיגורציה, עיצוב חדשני ואיכות תמונה שרק מסך LED יכול לספק וכמובן Dell Studio 1737 בגודל 17 אינץ' בפורמט רחב, המקנה שטח עבודה רחב ונוח עם מקלדת מלאה לכל אותם אלו אשר ניידות אינה עומדת בראש מעייניהם.

                          

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il