מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
11/08/2014

FOTA

מאת: Notebooclub.co.il
 
FOTA

מה זה FOTA?

FOTA הם ראשי תיבות של: Firmware Over The Air, או בעברית עדכון תוכנה על גבי האוויר. כאשר קיים עדכון תוכנה רשמי למכשיר, הוא יותקן באופן אוטומטי ללא צורך בביצוע פעולות נוספות מלבד לחיצה על "התקן".

בעבר על מנת לעדכן את גירסת המכשיר הנייד היה צורך לגשת למרכז שירות או באמצעות חיבור המכשיר למחשב לצורך ההתקנה. הבעיות בשיטה זו הן שעל המשתמש לבצע חיפוש פעיל לעדכוני תוכנה, סרבול וחוסר נוחות.

כיום, ניתן לעדכן מכשירי סמסונג המיובאים בצורה רשמית, כמו אלה הנמכרים אצלנו, דרך האוויר ובקלות בשירות שנקרא FOTA Inside. אם למכשיר יש אפשרות להוריד עדכון, המשתמש יקבל הודעה על כך ובלחיצת כפתור יוכל להוריד ולהתקין את עדכון ה-FOTA.

מכשירים המיובאים באופן פרטי, דרך יבוא פרללי או חנויות פרטיות בדרך כלל לא יזכו לקבל עדכוני FOTA ואחריות אמינה.

מכשיר המעודכן באמצעות FOTA לגרסה האחרונה הזמינה, בדרך כלל יהיה יציב יותר, מהיר יותר ומאובטח יותר, לכן חשוב לשמור על גרסאת המכשיר מעודכנת ככל הניתן. עדכוני ה-FOTA פותרים בעיות רבות של משתמשים שלא מעוניינים בהרבה התעסקות עם הנושא ועוזרים לשמור על המכשיר מעודכן ומאובטח.

כל מכשירי סמסונג הנמכרים ב-notebookclub מגיעים עם שנתיים אחריות ועדכוני FOTA רשמיים מהקופסא!

אם ברצונכם לעדכן את גירסאת מערכת ההפעלה שלכם מ-JellyBean, ICS וכו', ומכשירכם תומך בגרסאות מתקדמות יותר, ניתן לפנות אלינו בטופס המעבדה הבא: טופס מעבדה

 fota

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il