מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
01/07/2014

מחשוב לביש 2014: Google Glass

מאת: Notebookclub.co.il
 
מחשוב לביש 2014: Google Glass

גוגל גלאס הנו פרויקט חדש ושאפתני של גוגל, הממוקד ביצירת משקפיים חכמים עם מסך שמקרין מידע למשתמשים בזמן אמת. המשקפיים נועדו לסייע ולהקל בפעולות יומיומיות על ידי הצגת מידע ונתונים רלוונטיים למשתמש המרכיב אותם בזמן אמת, לדוגמה, מזג האוויר, מיקום, הודעות ושיחות ועוד.

                       למחשוב לביש צרו קשר ב-1800-30-30--50

אחד היתרונות של המשקפיים ושל מחשוב לביש באופן כללי הוא נוחות וזמינות – המשקפיים נמצאים באופן קבוע על המשתמש, ובנוסף הוא לא צריך לבצע פעולות רבות על מנת לבצע פעולה פשוטה במכשיר. המשקפיים פועלים באמצעות פקודות קוליות או לחיצות על המשקפיים, ולדוגמה על מנת לצלם יש להגיד: OK Glass, Take a picture, במקום סדר פעולות ארוך הכולל הוצאת המכשיר מהכיס, ביטול הנעילה, כניסה לאפליקציית המצלמה ולבסוף צילום.

המסך של המשקפיים החכמים שקוף,  נמצא בקצה העין ולא מפריע לפעולות יום-יומיות, ואף משפר ומייעל את איכות החיים. המידע הדרוש לנו זמין יותר מאי פעם, ולא צריך להסיט את המבט לרגע, בניגוד לסמארטפון, על מנת להשתמש במשקפיים ולקבל את המידע הרצוי.

             מחשוב לביש קונים ב-Notebookclub.co.il

עיצוב המשקפיים מינימליסטי ואלגנטי, ורואים כי הושקעה בו חשיבה רבה. הפיצ'רים הרבים שהמשקפיים מציעים לא משפיעים על העיצוב המסוגנן, ללא כפתורים פיזיים ובליטות מגושמות. המשקפיים מצוידים במשטח מגע המאפשר ניווט נוח ופשוט בתפריטים.

נסיינים ראשוניים של המשקפיים, מספרים כי בניגוד לציפיותיהם שהמשקפיים יסרבלו את פעולותיהם, המשקפיים דווקא מקלים עליהן. אם כן, ניתן לראות כי המשקפיים החכמים של גוגל בפרט ומחשוב לביש בכלל הם הכיוון אליו צועד עתיד הטכנולוגיה, שלא נמצא כל כך רחוק מאיתנו.

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il