מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
12/07/2010

מחשב נייד סלולרי HTC Athena מבית סלקום

מאת: ברק רודקובסקי
 

מחשב נייד סלולרי HTC Athena מבית סלקום
מאת : ברק רודקובסקי

הגאג'ט החדש הוא בעצם פלאפון עשיר ומרובה אפשרויות, כאשר מטרתו היא להוות סוג איום על עולם המחשבים הניידים, שאלו ללא ספק השתלבו באופן מרשים וקונקרטי באורך חיי הטכנולוגייה הממוחשבת של ימנו.
המחשב הנייד הסלולרי מהווה את כל הקריטריונים הטכנולוגיים המרשימים שעולם הניידים והסלולר מספקים לנו יום יום.

נכללים בו חיבורי רשת HSPDA ו- WiFi ואיך אם לא GPS אינטגראלי, אשר חייב להשתלב בחיינו בכדי לחסוך מעלינו את כושר הניווט הבלתי משופשף בעליל שלנו ! ועוד מגוון רחב של ביצועים, אשר יפנקו כל האקר מעמיס וגרגרן שלא מוכן להתפשר על אף לא שלב אחד מתחת להכי טוב !
אך למרות שלל הפרמטרים החיוביים של הגאג'ט החמוד הזה ( המחופש למחשב נייד עם זיק מעולם הסלולר ) בתור פלאפון אישי הוא כבד, יקר ומסורבל מידי ולתפקיד המחשב הנייד הוא קטן, מאמץ עיניים כפייתי וכמו כן מוגבל למדיי. כי למרות יכולת הביצוע המרשימה שהוא מקנה, אין ספק שגמישות שדרוגים בהתאם לפסיעות הטכנולוגייה יחסרו ואף אחד לא רוצה להסתרך מאחור כאשר כל חבירנו מדביקים, בפנטיות הפוסט מודרניסטית המאפיינת את המנטליות הצרכנית של ימנו, את פסיעות הטכנולוגייה האימתניות .
אם כן, חברות הענק של עולם הניידים המשגשג כגון : Dell ו- Lenovo , היו ויישארו נינוחים וחייכניים, גם אחרי ההתגלות הבלעדית והלכאורה מאיימת של HTC Athena.

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il