מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
16/10/2015

DELL Inspiron 5559 - מחשב נייד חדש למגוון שימושים

מאת: Notebookclub.co.il
 
DELL Inspiron 5559 - מחשב נייד חדש למגוון שימושים




DELL הוציאה דגם חדש של סדרת Inspiron המצליחה, ה-5559, שמביא חידושים רבים ומאפשר שימוש קל, נוח ועוצמתי מתמיד.




ה-5559 מצויד במעבדי הדור החדש Intel Skylake, המציעים ביצועים חסרי פשרות לצד אפשרויות חיסכון בסוללה מתקדמות. הדגם החדש במשקל נמוך של כ-2.3 ק"ג, וזמן עבודה ללא חיבור לחשמל ארוך במיוחד של עד כ-7 שעות! בנוסף, ניתן להרחיב את הזיכרון עד ל-16GB להשגת ביצועים טובים עוד יותר.




המחשב מגיע עם דיסק קשיח של החל מ-500GB 5400RPM המאפשר לאחסן מספר רב של תמונות וקבצים, וניתן לשדרג אותו לכונן SSD מהיר במיוחד ולשפר את זמני העבודה ועליית מערכת ההפעלה. מסך HD עשיר בצבעים בגודל 15.6 אינץ', מאפשר עבודה נוחה לאורך זמן ללא חיבור למסך חיצוני, ומבטיח שלא תפספסו אף פרט.




ה-5559 מעוצב בצורה אטרקטיבית הניתנת להתאמה אישית על ידי בחירה ממגוון צבעים זמינים, ובעל עובי של פחות מ-2.5 ס"מ. באמצעות חיבור USB 3.0 מתקדם, ניתן להעביר קבצים במהירות מסחררת, ועם חיבור HDMI 1.4 לצפות בתצוגה על מסך גדול ולהקרין סרטים ותמונות.




לסיכום, ה-5559 הוא מחשב נייד מתקדם, עוצמתי ואיכותי, המתאים למגוון משימות שונות והופך את העבודה לנוחה ומהנה. עם מחירים אטרקטיביים, הדגם מתאים למגוון אנשים שונים כמו סטודנטים, אנשי משרד ואף לשימוש ביתי נוח בזכות המסך הגדול שלו.



 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il