מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
28/08/2014

iPad חדש - בגודל 12.9 אינץ'

מאת: Notebooclub.co.il
 
iPad חדש - בגודל 12.9 אינץ'


לפי דיווחים חדשים, אפל מתכננת להשיק דגם iPad חדש בגודל של 12.9 אינץ' — ה-iPad הגדול ביותר שאי פעם הושק. בתחילת ספטמברApple תשיק שני דגמי אייפון חדשים עם מסכים בגדלים 4.7 ו-5.5 אינץ', ולצד הגדלה זו של מסכי האייפון גם תגדיל את מסך ה-iPad.


בתקופה האחרונה יצרניות רבות מייצרות מכשירים עם מסכים גדולים, סדרת ה-Note של סמסונג מציעה מסכים בגודל של עד 5.7 אינץ', מה שהופך את ה-iPad מיני בעל המסך בגודל 7.9 אינץ' לפחות רלוונטי. למרות זאת אפל לא מתכוונת להפסיק את ייצור דגמי iPad הקיימים שלה, והדגמים בגדלים 7.9 ו-9.7 אינץ' כבר מיוצרים — זאת אומרת שאפל החליטה להוסיף מכשיר iPad שלישי למשפחה.


                         ipad

 

יכול להיות כי אפל בוחרת ללכת אחרי מיקרוסופט, שמציעה עם מכשיר ה-surface שלה (טאבלט עם windows 8) מגוון אביזרים כמו מקלדות ועכברים, מתאמים שונים ועוד. ייתכן כי אפל רוצה ליצור חווית שימוש דומה של מכשיר שהוא גם מספיק קטן לנשיאה בין מקומות, אך בעל מסך מספיק גדול וציוד היקפי תואם לביצוע מגוון פעולות משרדיות.


                                    ipad


אפל מכוונת את מכשיר ה-iPad החדש לשוק העסקי. ניתן להסיק את זה משיתוף הפעולה של החברה עם IBM, במסגרתו יציעו החברות מספר אפליקציות משותפות המיועדות לעסקים שירוצו על מערכת ההפעלה של אפל. לפיכך, מכשיר iPad בעל מסך גדול יותר יוכל לשפר את חווית השימוש של העובדים.


                                  ipad


עד היום אפל דאגה להפריד בין ההכרזה על דגמי האייפון החדשים לבין ההכזרה על דגמי ה-iPad, לכן ניתן לצפות שאת ה-iPad החדש לא נזכה לראות באירוע ההכרזה הקרוב שיתקיים בספטמבר, אלא ניאלץ להמתין בסבלנות כחודש לפחות עד שנזכה להכרזה הרשמית.


 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il