מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
25/08/2014

Windows 9

מאת: Notebooclub.co.il
 
Windows 9

בעוד כחודש מיקרוסופט צפויה להציג את Windows 9, הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה שלה.  מטרת גירסה זו היא לתקן את הנזק התדמיתי והכלכלי שנוצר למיקרוסופט בעקבות חוסר האימוץ של Windows 8.


ישנן שמועות רבות ברשת לגבי Windows 9, ביניהן חזרת כפתור ה"התחל" לאחר שהוסר והוחלף בממשק האריחים ב-Windows 8 וחזר אך ללא הפונקציונליות שלו ב-Windows 8.1. ב-Windows 9 על פי דיווחים, כפתור ה"התחל" יוחזר ויתפקד בצורה דומה יותר לתפריט מגרסאות Windows הקודמות.


          windows 9


דיווחים נוספים מספרים כי תפריט ה-Charms, התפריט הצידי שמופיע כאשר גוררים את העכבר לקצה המסך ובו גישה להגדרות שונות, יוסר ב-Windows 9.


Windows 9 ידע לזהות את סוג החומרה עליו היא פועלת וידע להתאים את חווית המשתמש באופן אוטומטי. במחשבים נייחים אוניידים, Windows 9 יפעל בתצורת שולחן העבודה המסורתי, ובטאבלטים ולפטופים עם מסכי מגע בממשק האריחים.  בנוסף, אפליקציות המטרו במצב שולחן העבודה יופעלו בתוך חלון בשולחן העבודה ולא ייפתחו במסך מלא.


                     windows 9


ייתכן שב-Windows 9 תשולב העוזרת הקולית של הסמארטפונים של Windows, Cortana (בדומה לסירי ו-Google Now). Cortana מאפשרת לבצע חיפושים ופקודות שונות באמצעות פקודות קוליות בלבד.


        cortana


אם כן, ניתן לצפות כי מיקרוסופט למדה מהטעויות שעשתה ב-Windows 8, ותנסה להתאים יותר את מערכת ההפעלה הבאה שלה, Windows 9 גם למחשבים נייחים וניידים "מסורתיים", עם מקלדת ועכבר.

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il