מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
09/12/2015

לנובו יוגה 500 ולנובו יוגה 700 - מחשבים יוקרתיים במחירים לכל כיס

מאת: NotebookClub.co.il
 
לנובו יוגה 500 ולנובו יוגה 700 - מחשבים יוקרתיים במחירים לכל כיס



יוגה 500


יוגה 500, מחשב כשתצטרכו אותו, טאבלט כשתרצו אותו. המחשב הנייד ההיברידי, מאפשר מעבר בין 4 מצבים שונים: מחשב נייד, עמידה, אוהל וטאבלט, וכל זאת באמצעות העיצוב הייחודי ומסך המגע.

 

                         


עם מעבדי Intel Core i מהדור החדש (Skylake), תקבלו כוח עיבוד מתקדם למשחקים, יצירה ובידור. תהנו מביצועים עוצמתיים וגרפיקה איכותית שיאפשרו לכם ריבוי משימות פשוט, חיי סוללה מדהימים ואפשרויות אבטחה מובנות שיעזרו לכם להגן על הנתונים החשובים שלכם.

 

                                               


במשקל התחלתי של כ-1.95 ק"ג ועובי של כ-2.16 ס"מ, היוגה 500 נייד במיוחד, ולכן מצוין לעבודה בדרכים. עם סוללה המחזיקה עד כ-8 שעות (לפי נתוני יצרן), תוכלו לעבוד במשך כל היום ללא טעינה.

 

 

יוגה 700


היוגה 700, מגיע עם הסטנדרט החדש, מעבדי Intel Core i בדור השישי. סדרה זו, המהירה במיוחד ובעלת מאפייני אבטחה מובנים, תיקח את הפרודוקטיביות, היצירתיות והמשחקים שלכם לרמה הבאה. נוסף על כך, עם Windows 10, המעבד יעצים את החוויה, ישחרר את הדמיון שלכם ויגרום לכם לחקור את האפשרויות.

 

                                                        


היוגה 700 הוא מחשב נייד יוצא דופן, המציג 4 דרכים שונות לביצוע המשימות שלכם: מחשב נייד, עמידה, אוהל וטאבלט, וכל זאת באמצעות העיצוב הייחודי ומסך המגע.

 

                                         


מסך המגע ברזולוציית Full HD מציג בהירות גבוהה, פרטים מדויקים ובעל ביצועים מרשימים במשחקים ומולטימדיה. מסך מגע התומך בעד 10 אצבעות בו זמנית מספק חווית אינטרקציה מתקדמת ומהירות תגובה גבוהה במיוחד. טכנולוגיית ה-IPS במסך, מציגה זוויות צפייה רחבות ותצוגה נקייה – מושלמת לשיתוף התוכן עם חברים.




 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il