מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
09/07/2014

לנובו יוגה 2 פרו - אולטרבוק מומלץ וזול

מאת: NotebookClub.co.il
 
לנובו יוגה 2 פרו - אולטרבוק מומלץ וזול

ה"יוגה 2" של לנובו, מציע שילוב מוצלח במיוחד בין מחשב נייד בעל מראה יוקרתי לבין טאבלט שימושי, וכל זאת בסיבוב המסך בלבד. למחשב מסך מגע וציר שמסוגל לבצע סיבוב של 360 מעלות על מנת לעבור בין המצבים. רואים כי לנובו השקיעה מחשבה רבה בעיצוב ויצרה מחשב היברידי הנראה שונה לגמרי מהדורות הקודמים של מחשביה, לא עוד ריבועים פלסטיקיים ושחורים.

                                       lenovo קונים ב-notebookclub.co.il 

היוגה מצויד במסך 13.3" QHD+, ברזולוציה גבוהה במיוחד,  של 3200x1800 פיקסלים, המספק תמונה חדה וברורה. זוויות הצפייה מצוינות, ושומרות על הצבע גם בצפייה מהצד. מסך המגע מתפקד היטב ותומך בעד 10 אצבעות בו זמנית; הוא מאפשר לבצע פעולות מהר יותר כמו הפעלת אפליקציות, גלילה, זום ומעבר בין חלונות.


ליוגה 4 מצבים: מחשב נייד – המצב הרגיל בשימוש בלפטופ; עמידה – מצב שנוח לשימוש במסך המגע בעת הפעלת אפליקציות; אוהל – שימוש זהה למצב עמידה; טאבלט – כשמו הוא, טאבלט.

                                       lenovo קונים ב-notebookclub.co.il

היוגה מצויד במעבד i5 או i7 מהדור הרביעי של אינטל, ויחד עם 8GB זיכרון RAM מציע ביצועים מרשימים גם בריבוי משימות. בנוסף הוא מצויד בכונן קשיח SSD המאפשר פעולה מהירה במיוחד. המקלדת נוחה ומרווחת יחסית, ובעלת תאורה אחורית (מקשים מוארים) להקלדה בחושך.


היוגה דק במיוחד ושוקל כ-1.39 ק"ג – לא קל כל כך יחסית לטאבלט אך אין לשכוח שזהו גם מחשב נייד, ושהמסך שלו יחסית גדול לטאבלטים רגילים. היוגה מריץ את מערכת ההפעלה windows 8.1, ומאפשר שימושיות של מחשב נייד רגיל לכל דבר לצד אפליקציות רבות מחנות האפליקציות של מייקרוסופט.

                                        לקניית לנובו התקשרו: 1800-30-30-50

לסיכום, היוגה הוא שילוב מוצלח במיוחד בין לפטופ לטאבלט, המציע שימושיות נוחה ומשדר יוקרה במחיר נוח. סיבוב המסך הוא לא סתם עוד גימיק אלא פיצ'ר שימושי במיוחד, והיוגה הוא ללא ספק אחד האולטרבוקים המובילים כיום.



אחד המתחרים של היוגה 2 פרו, הוא הלפטופ-טאבלט החדש של DELL, ה-Inspiron 3147, שזול ממנו משמעותית. ל-3147 מסך מגע 11.6" ברזולוציית HD, מעבד מרובע ליבות ומערכת הפעלה Windows 8.1. בדומה ליוגה, ה-3147 מציע סיבוב של המסך ב-360 מעלות, המאפשר שימושיות זהה. זוהי בחירה חכמה למי שמעוניין במכשיר זהה ליוגה 2 פרו אך במחיר זול ממנו, אך עדיין מחברה איכותית ומוכרת.

                                    לקניית 3147 התקשרו עכשיו: 1800-30-30-50

ה-Inspiron 3147 זמין אצלנו באתר: notebookclub

 

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il