מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
16/09/2014

Intel Core M - המעבד הראשון בסדרת Broadwell

מאת: NotebookClub.co.il
 
Intel Core M - המעבד הראשון בסדרת Broadwell


המעבד החדש, ה-Intel® Core™ M, מאפשר עיצוב דק כתער, חסר מאווררים ושילוב אופטימלי של יופי, ביצועים וחיי סוללה. ה-Core M הוא למעשה המעבד הראשון מסדרת Broadwell שמוצג.


תערוכת IFA, ברלין, ה-5 בספטמבר 2014 – אינטל השיקה את מעבד ה-Intel® Core™ M, שיפעיל את מכשירי ה-2 ב-1 החדשים של מגוון יצרנים כגון: Acer, Asus, Dell, HP, Lenovo ו-Toshiba. מספק את השילוב האופטימלי בין ניידות וביצועים, המעבד החדש של אינטל נבנה עבור ביצועים מדהימים במכשירים הניידים הדקים ביותר בעולם. מעבד ה-Core M יכול להפעיל מכשירים דקים כתער עם ביצועים ברמת מעבדי Intel Core ולהכפיל את חיי הסוללה בהשוואה למערכות בנות 4 שנים.

 


ביצועים מהירים יותר, חיי סוללה ארוכים במיוחד

מעבד ה-Core M של אינטל מספק ביצועי מחשוב מהירים יותר עד 50 אחוזים, ועד 40 אחוזים שיפור מהירות בביצועים גראפיים, לעומת הדור הקודם של מעבדי אינטל. משתמשים עם מחשבים ישנים יבחינו בשיפור ביצועים משמעותי. מעבדי Core M משפרים את ביצועי המחשב עד פי 2, ואת ביצועי הגרפיקה עד פי 7 בהשוואה למחשבים בני 4 שנים לדוגמה.

ב-2013, אינטל הציגה את שיפור חיי הסוללה הגדול ביותר בין דורות מעבדים בכל היסטוריית החברה. מעבד ופלטפורמת Core M  מרימים את הרף של חיי הסוללה עוד יותר. מעבד Core M יכול להתמודד עם יותר משמונה שעות של משחק וידאו, המהווה עוד כ-20 אחוזים של חיי סוללה לעומת הדור הקודם של המעבדים, ומכפיל את חיי הסוללה של מחשב ממוצע בן 4 שנים.

 



מחשבי 2 ב-1 דקים, חסרי מאווררים יהיו זמינים בתקופת החגים

חבילת מעבדי ה-Core M היא קטנה ב-50 אחוזים, ומעטפת חום של 4.5 וואט בלבד, ואין בה צורך במאווררים לקירור, מה שהופך אותך מושלמת לשימוש במוצרי 2 ב-1. לפי אינטל, ניתן יהיה לשבץ את המעבדים במחשבים וטאבלטים בעובי של פחות מ-9 מ"מ. המעבדים מיוצרים בשיטה חדשה: במקום 22 ננומטר, 14 ננומטר בלבד, כך ששטח הסיליקון של המעבד החדש הוא 495 מ"מ בלבד.

 


"יצאנו למשימה רבת שנים לספק דרישות של משתמשי קצה ולחולל מהפכה במחשוב נייד," אומר קירק סקאוגן, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של עסקי המחשוב באינטל. "ההצגה של Core M מסמלת אבן דרך משמעותית במסע. ה-Core M הוא המוצר הראשון במשפחה שעוצבה להגשים את ההבטחה של אחד הניידים הדקים והטאבלטים בעלי הביצועים הגבוהים, במכשיר 2 ב-1."



 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il