מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
19/09/2011

קווי הייצור של Dell מוסברים בפשטות

מאת: NotebookClub.co.il
 


 מחשבי Dell Latitude E-Family
 
קו המחשבים Latitude E-Family של Dell הורחב, שודרג, לוטש וכולל כעת מחשבים ניידים מדגמי Latitude E6430, E6530, Latitude E6330, Laitude E5430 ו-Latitude E5430.
בשל דרישה ישירה מלקוחותיה שיפרה Dell את משפחת Latitude עם מעבדי אינטל Core i5 ו-Core i7 מדור Ivy Bridge החדשני שמתאפיין בפליטת חום מינימאלית וחסכון באנרגיה. כמו כן, המחשבים מצטיידים בזיכרון DDR3 מהיר,
צגים של HD עם תאורת Led אחורית ותכונות חדשות כגון HDMI ו- USB 3 המהיר פי עשר כסטנדרט. עדכונים אלה מתווספים לקו מוצרים אשר עוד קודם לכן התהדרו בתכונות עסקיות ופיזיות מרשימות ושימשו כיהלום הכתר של חברת Dell.
 

 
חידושים בולטים בקו העסקי החדש E Dell Latitude:
-יציאת HDMI המקנה אפשרות חיבור מסך LCD חיצוני ע"י כבל דיגיטאלי שיציג תכנים ברזולוציות Full HD (1080P)
-המחשבים כוללים מצלמה HD ומיקרופון מובנים וכרטיס גרפי נפרד של NVIDIA אופציונלי לצורך -עריכה בתוכנות 3D והפעלת משחקים כבדים.
-מקלדת נגד נוזלים.
-המחשבים עשויים מחומרים מתכתיים ועמידים.
-הקו העסקי החדש מתהדר במעבדי Intel core i מסדרות i3,i5,i7 הבנויים בטכנולוגיית Ivy Bridge.
-חיבור מובנה לתחנת עגינה בתחתית המחשב. פריווילגיה שרק מחשבי Latitude E ו- Precision  נהנים ממנה. 
-חיבור למודם סלולארי אופציונלי אלחוטי שלמעשה מקנה לכם את האפשרות ליהנות מגלישה באינטרנט בכל מקום בו יש קליטה סלולרית.


מחשבי Dell Inspiron
 
Dell Inspiron
קו מחשבים ניידים המשלב עוצמה מולטימדית, ביצועים וגראפיקה עם תכונות ניידות בסיסיות המקנות את סחיבתו לאפשרית וברוב המקרים לנוחה.
מחשב נייד מולטימדי עונה על צרכיו של ה"משתמש הביתי'' ע"י הספקת כלים הכרחיים לשימוש בייתי יעיל ונוח כגון: מצלמת אינטרנט ומיקרופון מובנים, רמקולים איכותיים, מסך גדול ייחסית בציפוי מבריק ואפשרויות צבע לצד עיצוב מרשים.
מחשביInspiron  מתאימים לקהל הסטודנטים בשל גיוון רחב במפרטים ובדגמים, המכוונים לכל סוגי המשתמשים הסטודנטיאליים ומחירים זולים במיוחד.
דגמי Inspiron העדכניים כוללים נתונים מצוינים כגון: מעבדי אינטל Core i3, Core i5 ו-Core i7 מדור Ivy Bridge החדשני שמתאפיין בפליטת חום מינימאלית וחסכון באנרגיה. כמו כן, המחשבים מצטיידים בזיכרון DDR3 מהיר, צגי HD עם תאורת Led אחורית ותכונות חדשות כגון HDMI ו- USB 3 המהיר פי עשר כסטנדרט.
Dell Inspiron נכון לימנו מתחלקת לשתי קבוצות מחשבים: הקבוצה הראשונה Dell Inspiron 5521/7720- המתאפשרים עם כרטיס מסוג Nvidia GeForce אופציונלי המיועד לעורכים גרפיים וגיימרים ומעבד Intel core i7.
שתי תכונות ביצועיות שמשפרות פלאים את ביצועי המחשב. אולם לא כולם צריכים תכונות כל כך גבוהות. למעשה מה שרוב המשתמשים דורשים זה מענה זול ויחד עם זה יעיל לשימושים יום יומיים בסיסיים כמו גלישה באינטרנט, צפייה בסרטים, מוזיקה, סקייפ, אופיס, תצוגות וכיוצא באלו. וכאן נכנסת לתמונה הקבוצה השנייה:
Dell Inspiron 3521/3421/5521- נכון ש- 5521 הוזכר בקבוצה הראשונה אך מדובר בדגם עם שני פנים. אגו ואלטר אגו, דגם בסיסי ומצד שני סופר ביצועי. למה הכוונה ? Dell Inspiron 5521 מתחלק לכמה ורסיות וכל ורסיה תכוון לסוג משתמש שונה, מהמינימלי ביותר בדרישותיו ועד התובעני ביותר.
תכונה בולטת נוספת של דגם הפלא הזה היא המחיר. המחירים זולים ביותר גם למפרטים הגבוהים.
3521/3421 מחשבים זולים במיוחד, בעלי מפרט קבוע ובסיסי לשימושי בית ומשרד.
המחשבים כוללים מעבדי Intel core I3, על אף שמדובר במעבד הנמוך בסדרה, עדיין מדובר במעבד בעל תכונות חזקות שמתעלות על רוב השימושים בימנו. כמו כן המחשבים נהנים מזיכרונות DDR3, יציאת HDMI, Bluetooth וכרטיס רשת אלחוטי מתקן n העדכני והמהיר.
ההבדלים הבולטים בין השניים זה הגודל: 3421 הוא בגודל 14 אינץ' רחב, קל משקל יחסית ונוח יותר לניידות ועבודה בחוץ. 3521 לעומתו הוא בגודל 15 אינץ' רחב, מעט כבד יותר אולם גודלו מקל על הראות ומקנה חוויית עבודה ביתית מצויינת.
 

Dell XPS הם מחשבי הדגל לגיימרים.

פשוט מוכונות מולטימדיה משומנות היטב. מחשבים אלו הם למעשה המקבילים של חברת Apple מסדרת הדגל Mac pro אבל אז המחירים קופצים לסכומים בלתי הגיוניים. אולם במקרה של ה- XPS הביצועיים טובים מתמיד עם פונקציונאליות מולטימדית פשוט עוצרת נשימה במחיר הגיוני, לא הזול שבמחשבי דל, אך בהחלט הגיוני.
על המחשבים האלו רצוי שלא לתמצת בקצרה מאחר וכמה מילים לעולם לא ימחישו את יתרונותיו ויחודו של של ה-XPS.
אתר NotebookClub, משמש כחדר תצוגה ארצי Dell , מזמין אתכם להנות מהמחשה פיזית של דגם זה בחדר התצוגה הרשמי שלה (כמו גם דגמים אחרים) וכמובן לקבל מושג באשר למחירים והמפרטים+השדרוגים המוצעים לדגמי ה-XPS  באתרה.

 

מחשבי Dell Vostro

Vostro הוא מילה נרדפת לניידים- Small Business, למעשה מחשבים מהקו החצי עסקי זה הם שילוב בין המחיר הנוח של מחשבי Inspiron לבין העמידות והפונקציונאליות של מחשבי Latitude.מחשבים ניידים מסדרת Dell Vostro מתוכננים לעסקים קטנים,
עתירים בתכונות שנדרשות לך כדי להישאר מחובר, בשליטה ובכל מקום. המחשבים מוצעים בגדלי 13 עד 17 אינץ', מספקים את הנוחות של שטח עבודה מורחב, ללא צורך להתפשר על הניידות הנדרשת לעסק שלך.
מחשבי ווסטרו העדכניים נהנים מפלטפורמת הדור השני של אינטל Ivy Bridge ומעבדים מסוגי Intel core i כמו גם זיכרון פנימי בממשק DDR3 וכונן קשיח מהיר מהרגיל (7200 סל"ד) לצורך עבודה שוטפת, מהירה וללא פשרות.

 
 
דגמים בולטים ועדכניים מסדרת הווסטרו:

- Dell Vostro 2521 חתיך דק, קל, מתכתי ועמיד. פרטנט מושלם לדרכים, בגודל 15.6 אינץ' רחב בעל צג Led שלא מפחד מהשמש (מסך מט) ומציג איכות HD. פתרון מושלם לסטודנטים ואנשי עסקים במחיר נוח ושווה לכל נפש.
- Dell Vostro 3360 הבחור הזה למעשה סוגר את כל הפינות. קטן מספיק לנסיעות, בגודל מספיק לעבודה נוחה בבית ובמשרד, מהווה את כל המפרטים האפשריים כולל אופציה עם i7 וכרטיס מסך מיוחד לגרפיקאים וכמובן לא מאבד את עשתונותיו ברמת המחיר במחיר, שנשאר נוח גם במפרטים הגבוהים.
- Dell Vostro 3460 למעשה זהו Vostro 3360 רק בגודל 14 אינץ' רחב. אם הגעתם לשלב בחייכם שהראיה מתחילה להיות בוגדנית אז הפתרון במרחק לחיצה.
שימו לב כי למרות הדמיון בינו לבין 3360 ווסטרו 3460 אינו כולל אופציית מעבד i7.
- Dell Vostro 3560 נייד אולטימטיבי לבית בשל גודלו הנוח שלא מצריך מסכים חיצוניים להנעמת העבודה מול הצג ותתפלאו, מדובר במחשב בגודל 15 אינץ' רחב במשקל התחלתי של 2.6 קילו, משקל נמוך בהחלט לגודל הזה. כך שגם במקרה של חברנו החסון 3550 הניידות אפשרית ויתר על כן, נוחה.
כמו גן קיימים דגמים עם ביצועי בסדרה עם מפרט משודרג שמגיע בבסיס: i7, כרטיס מסך Nvidia GeForce או ATI Radeon

המחשב מיועד בעיקר לבית כתחנת עבודה שמטרתה לפעול שעות רצופות רבות על יממות מבלי לקרטע ולהראות סימני חולשה. ועד כה, הארי שבחבורה משרת את ייעודו נאמנה.

על מנת להינות מפרטים טכניים, מחירים ודגמים נוספים מסדרה זו לחצו כאן

סקירות וידאו למחשבים נישאים של Dell

לכל מי שרוצה להיתרשם מניידי Dell ניתן לעשות את זה בערוץ וידאו שלנו בYoutube או לבקר במדור סקירות וידאו שלנו.

מבצע Microsoft Office Starter

בימים אלה NotebookClub יצאה במבצע ייחודי. כל הרוכש מחשב נייד עם מע. ההפעלה WIN7 יקבל התקנה של חבילת אופיס starter ואנטי וירוס בחינם !

להמשך הסבר מבצע לחץ כאן.

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il