מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
12/07/2010

לקנות מחשב נייד עסקי או מחשב נייד ביתי מולטימדי ?

מאת: NotebookClub.co.il
 

מחשב נייד עסקי או מחשב נייד מולטימדי ?

קיימת השאלה הבלתי פוסקת שנשאלת ע"י צרכני הניידים " מה כדאי לי מחשב נייד עסקי או שמא מחשב נייד מולטימדי יתאים לי יותר ? ", צריכת הניידים גוברת מיום ליום והמודעות להבדל המהותי בין העסקי למולטימדי נשארת בעינה וכמדומני חוסר המודעות נובע מתשובות בלתי ברורות ומדויקות מצד אנשי המקצוע המציגים את החומרה ( קונפיגורציה ) של המחשב הנייד כהבדל עיקרי בין השניים, אף על פי שאין זה ההבדל, היות וקונפיגורציה של מחשב נייד עסקי ניתן בקלות להוסיף למחשב נייד מולטימדי ולהפך. לעומת זאת את המרכיבים הכימיים של גוף המחשב וצורתו לא ניתן ולא יינתן לשדרג או להחליף בהתאם לצורכי הלקוח, היות ואלו הם הקריטריונים המכריעים בין שני הסוגות.
ניתן לזהות מחשב עסקי ע"י קשיחותו בשל מרכיביו המתכתיים, משקלו הקל יחסית וצורתו המתכתית והפורמאלית שמאפיינת יותר את הקהל העסקי, אשר מחפש יותר את מקור סחיבת האינפורמציה המשרדית ופחות את הקוסמטיקה שבאה לידי ביטוי במחשבים המולטימדיים.
מחשב נייד מולטימדי לרוב מתבטא בגדלים של 15 עד 17 אינץ', הפלסטיקה שלו בסיסית יותר ולא מתאפיינת בקשיחות ובחוזקה של מרכיבי הנייד העסקי, כיוון שצרכני המחשבים המולטימדים לרוב ישובים ופחות נעים, כך שהגימור הסקסי והגודל באים על חשבון החוסן שפחות קריטי למחשבים ניידים סטטיים.


 

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il