מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
13/12/2015

מחשבים Dell 2016 כבר כאן

מאת: NotebookClub.co.il
 
מחשבים  Dell 2016 כבר כאן

מחשבי Dell החדשים  בשנת 2016 מספקים יותר פרודקטיביות במכשירים קטנים ודקים יותר.

מידע על מחשבי Latitude חדשים, הכוללים מחשבי 2 ב-1 ומחשבים עמידים במיוחד, המספקים יעילות ואבטחה לניהול מגוון סוגי עבודה.

דגמי מחשבים נייחים Optiplex מיקרו מציעים עיצוב חסכוני במקום כמחשבים הקטנים והמגוונים ביותר של Dell.

ה-Dell Chromebox מספק קישוריות קלה ושיתוף פעולה נוח לסטודנטים/עסקים בצמיחה.

 

כמובילה עולמית באספקת פתרונות מחשוב מאובטחים וניתנים לניהול, Dell מציגה לראשונה קו מלוטש, שעוצב מחדש לחלוטין לסדרות האמינות והמוכרות Latitude ו-Optiplex:

·        ה-Latitude 7000: סדרת אנספירון 7359 מחשבים של 2 ב-1.

·        ה-Latitude 3000 ו-5000: סדרות מחשבים ניידים עסקיים עם מעבדיSKYLAKE.

·        ה-Latitude 14מחשב נייד לתנאים קיצוניים.

·        ה-Optiplex 9020 ו-3020: מיקרו מחשבים שולחניים.

בנוסף, Dell הציגה את ה-Chromebox, המציעה פתרונות לפגישות וירטואליות והופכת אותן לקלות ונוחות יותר.

 

                       https://www.notebookclub.co.il/picts/articles/2015-7.JPG

 

Dell מציעה הצפנה מקיפה, אימות מתקדם ומניעה מתוכנות זדוניות להשיג מידע מאובטח באמצעות ההגנה של DellDell בונה יכולות ניהול רחבות בסדרות ה-Latitude וה-Optiplex המאפשרות ללקוחות למקסם את ההשקעה בחומרה וכלים המסייעים בהפחתת בזבוז הזמן על פריסה, ניטור ועדכון מערכות.

כדי להבטיח אמינות, כל מערכת Latitude ו-Optiplex עוברות בדיקות שונות ושרידות בתנאים קיצוניים. Dell משתמשת בחומרים באיכות גבוהה במיוחד הכוללים מארזים מאלומיניום, ומסכי מגע המצופים בזכוכית Corning Gorilla Glass, זכוכית עמידה במיוחד לשריטות ושברים.

 

ה-Latitude החדשים מאפשרים פרודוקטיביות בכל עת ובכל מקום:

התוספות החדשות לסדרת ה-Latitude מציעות מגוון רחב של סגנונות עבודה שונים. סדרת Latitude 7000 החדשה היא סדרת מחשבי ה-2 ב-1 המאובטחת בעולם, המשלבת אולטרהבוק עסקי קל במיוחד וטאבלט נייד במכשיר עוצמתי אחד ללא פשרות. מחשב זה מציע מסך 13.3 אינץ' גדול ומקלדת מוארת, בעל מעבר מידי ממצב שינה לפעולה, ויחד עם המשרד הנייד של Dell, חבילת אביזרים שתוכננה במיוחד עבור מכשיר זה, ה-Latitude 7000מציע מכשיר מקצועי וחוויה של מחלקה ראשונה.

 

                     https://www.notebookclub.co.il/picts/articles/2015-1.JPG

 

סדרת 5000 החדשה חוויה ניידת ומלאת תכונות העונות על הצרכים של כל נייד מקצועי. המחשב הנייד העסקי המאובטח בעולם, בעל עיצוב חדש, חלק ומבריק, בעל חיי סוללה ארוכים במיוחד, וחומרים משופרים עבור תמיכה ושירותים ארגוניים שונים.

 

              https://www.notebookclub.co.il/picts/articles/2015-2.JPG

 

עוצב לענות על הצרכים של עסקים קטנים וגדלים, המחשב הנייד החדש, ה-Latitude 3000 מציע תכונות חיוניות למחשב נייד ברמה עסקית יחד עם איזון נכון של ניידות, פרודוקטיביות ומחיר נוח. סדרת 3000 החדשה מתגאה במחשבים קלים ודקים יותר מאשר דורות קודמים ומגובים על ידי תמיכה ברמה ארגונית וחיי סוללה ארוכים המספיקים לכל היום, מקלדת עמידה בפני נוזלים ומגוון אפשרויות התאמה שונות.

 

                           https://www.notebookclub.co.il/picts/articles/2015-3.JPG

 

ה-Latitude Rugged הם מחשבים מוקשחים המיועדים לתנאים קיצוניים. מחשבים אלה מגובים על ידי תמיכת אבטחה, ניהול וארגון של Dell. ה-Rugged בנוי לעמידות כדי לשרוד בכל מקום עבודה אליו יילקח. הנתונים מוגנים מפני פגעי הטבע, תוך אפשרות של ביצועים בטמפרטורות גבוהות באמצעות ניהול תרמי חדשני. תצוגת 14 אינץ' המאפשרת צפייה בתנאי תאורה בהירים ונמוכים והתנגדות מגע המאפשרת תפעול גם עם כפפות. תאורה אחורית למקלדת מאפשרת שימושיות נוחה בכל סביבה ומגוון תכונות שונות להקלת העבודה.

 

                                            https://www.notebookclub.co.il/picts/articles/2015-4.JPG

 

 

Optiplex Micro – כוח נסתר:

מחשבים נייחים המספקים ביצועים גבוהים עדיין פופולאריים בקרב עובדים בחברות מכל הגדלים. עם מארז בנפח של 1.2 ליטרים בלבד, קטן בכ-67% מהמחשב הנייח הקטן ביותר של Dell, ועם 5 אפשרויות הרכבה שונות, ה-Optiplex micro 9020 ו-3020 מספקים את הכוח לו עובדים מצפים במחשב נייח, שבנוסף חוסך במקום רב. המחשב הנייח המאובטח והניתן לניהול ביותר בשוק, Optiplex 9020 מיקרו הוא אידיאלי לסביבה בעלת מרחב מוגבל ואבטחה היא בראש סדר העדיפויות, כאשר ה-Optiplex 3020 מיקרו מספק ביצועים חיוניים ברמה עסקית ביחידה קומפקטית.

 

                             https://www.notebookclub.co.il/picts/articles/2015-5.JPG

 

 

מסך5K  פורץ דרך של Dell:

Dell UltraSharp 27 Ultra HD בעל רזולוציית 5K, המסך הראשון בעולם בעל רזולוציה שכזו (5120x2880). Ultra HD 5K שווה ערך לארבע פעמים רזולוציית Quad HD ושבע פעמים רזולוציית Full HD. מסך זה מציע ביצועי מסך מהפכניים לאנשי מקצוע הדורשים את הרזולוציה הגבוהה ביותר הקיימת.  התצוגה האיכותית של Dell, וזכוכית מקצה לקצה המעוצבת לצבע חי, אמתי ומדויק, ואיכות תמונה טהורה לעבודות הדורשות דיוק גבוה במיוחד. לשיפור העבודה, המסך כולל 6 חיבורי USB וקורא כרטיסים אחד המתחברים בצורה חלקה עם מגוון רחב של ציוד היקפי.

 

                                        https://www.notebookclub.co.il/picts/articles/2015-6.JPG

 

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il