מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
09/09/2014

Dell Chromebox - העתיד של הפגישות

מאת: NotebookClub.co.il
 
Dell Chromebox - העתיד של הפגישות


פתרון מבית גוגל בשיתוף עם DELL הנועד להקל על ביצוע שיחות ועידה. באמצעות ה-DELL Chromebox ניתן לבצע שיחות ועידה על גבי הרשת, והמשתתפים יצטרפו לשיחה באמצעות סמארטפון, טאבלט או מחשב אישי בקלות. הערכה כוללתמחשב קטן, מצלמה באיכות HD, מיקרופונים ובקר. הערכה מתחברת לכל מסך ומאפשרת שיחת ועידה של עד 15 אנשים המצטרפים באמצעות הסמארטפון, טאבלט או מחשב אישי שלהם.




המחשב נמצא בקופסא קטנה, ומצויד במעבד i7 מדור רביעי, מתחבר לאינטרנט באמצעות WIFI או כבל רשת, ומכיל 2 חיבורי USB 3 ו-2 חיבורי USB 2. המחשב מתחבר למסך באמצעות שקע HDMI או באמצעות DisplayPort. למחשב 4 ג'יגה זיכרון RAM ו-16 ג'יגה אחסון פנימי. בנוסף בתוך הקופסא קיים חריץ לקריאת כרטיסי SD. המחשב מופעל באמצעות מערכת ההפעלה Chrome OS.


                      


בערכה ניתן למצוא גם מצלמת Full HD, רמקול הכולל סט מיקרופונים לסינון רעשים ומקלדת מלאה לשליטה נוחה מרחוק. הפעלת הערכה יחסית פשוטה, חיבור למסך וביצוע תהליך התקנה קצר. על מנת להשתמש במכשירים ניידים לביצוע השיחות כל שצריך לעשות הוא להוריד את אפליקציית Google + Hangouts ולהיות בעל חשבון פעיל בגוגל. ההתחברות אפשרית ממגוון רחב של מכשירים ולכן הערכה שימושית במיוחד. 


                                             

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il