מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
27/08/2014

שרתים DELL

מאת: Notebookclub.co.il
 
שרתים DELL

 מה זה שרת?

במילים פשוטות, שרת הוא בדרך כלל מחשב שהוא חזק יותר ממחשב שולחני ממוצע. השרת מתוכנן במיוחד כדי לספק מידע ותוכנות למחשבים אחרים המקושרים אליו ברשת. השרתים מקושרים למחשבים אחרים באמצעות כבלי אינטרנט או אינטרנט אלחוטי.

שרתים בנויים להתמודד עם עומסי עבודה כבדים, ויותר יישומים מנצלים את החומרה הספציפית על מנת להגיד את התפוקה ולצמצם את זמן ההשבתה.

שרתים מציעים גם כלי ניהול מרחוק, מה שאומר שטכנאי יכול לבדוק את השרת ולאבחן בעיות ממיקום אחר. כך גם ניתן לבצע פעולות תחזוקה שגרתיות כמו הוספת משתמשים חדשים או שינוי סיסמאות.



                                                               


מי צריך שרת?

אנשים המשתמשים בשני מחשבים או יותר בעסק שלהם: על ידי אחסון וארגון הנתונים במיקום ליבה, ניתן לגשת ולשתף קבצים בקלות ולנהל את המידע של העסק ביעילות רבה יותר.

אנשים הזקוקים לכוח עבודה נייד: עסקים עם כוח עבודה נייד, עם עובדים שעובדים מהבית או מרבים בנסיעות, זקוקים לשרת. העובדים מרחוק יכולים להתחבר למידע ברשת החברה גם באמצעות מחשב נייד ולגשת למשאבים מכל מקום.

אנשים הזקוקים לשיתוף קבצים בין מחשבי העובדים: על מנת לא לאבד קבצים חשובים, השרתים מספקים מקום מרכזי לאחסון וארגון של מסמכים חשובים. שרת יכול לעזור בארגון הנתונים ולסייע בהגנה על העסק מקבצים אבודים ופגומים. ניתן לגבות מידע מהשרת למערכת גיבוי ושחזור ייעודית. אם חלק מהנתונים העסקיים נמחקים בטעות, נאבדים או נגנבים, ניתן לשחזר אותם ללא בעיה.

אנשים המאחסנים את האתר שלהם באופן עצמאי: שרת מאפשר לנהל ולפתח את אתר האינטרנט, כך שניתן יהיה לנהל את העסק בקלות רבה יותר.

אנשים הזקוקים לשיתוף גישה לציוד היקפי כמו מדפסות ושירותי פקס: שרתים מספקים גישה לפי הצורך לכל המשרד לציוד היקפי זה. בנוסף, שרתים מנהלים את העבודות בתור להדפסה או לפקס.


         


איזה סוג של שרת מתאים לי?

השרת שתבחר צריך להתאים לצרכים שלך: עלייך לדעת כמה משתמשים (לקוחות) יהיו לו, כמה יישומים משותפים הוא יריץ (כמו הדפסה, שיתוף מסמכים משרדיים כמו קבצי Excel...) ולהטיל דרישות עיבוד כך שלעיתים שרת זול יחסית יהיה מסוגל להתמודד עם החברה שלך בקלות. משימות אחרות כמו אירוח מסדי נתונים גדולים, או ספריות תמונות, דורשות יותר כוחות עיבוד יחד עם דיסקים קשיחים גדולים וחיבורי רשת מרווחים.


 כאשר קונים שרת, ישנם שלושה שיקולים עיקריים:

1. סוג השרת: Tower, להב או תלוי.

2. תצורת חומרה

3. תוכנת השרת


שרתי Tower:

הסוג הבסיסי ביותר של שרתים בשוק. במחיר ובגודל של מחשב נייח ממוצע. שרתי Tower נהדרים עבור עסקים קטנים בעלי מרחב מוגבל וזקוקים לעיבוד מרכזי ללא חדר שרתים, צריכים ניטור ותחזוקה קלים של משאבים ברשת, ורוצים להפחית את הרגישות לחדירה ופגיעה  באמצעות מיקום מרכזי. שרת Tower מומלץ בדרך כלל כשרת הראשון שלך. תוכל גם לקבוע את מספר הכוננים הקשיחים והמעבדים בשרת.


         


שרתים תלויים (Rack):

מערכת שרתים זו עורמת את השרתים בארונות תקשורת בדומה למדף תקליטורים. זוהי אפשרות לחיסכון במקום, אך מתאים יותר לחברות שרוצות למקסם את המרחב בחדר השרתים, זקוקות לגמישות כדי לערבב ולהתאים שרתים ליישומים ועומסי עבודה, ודורשות אחסון ייעודי גדול פנימי לשרת. שרתים תלויים מתאימים לעסקים קטנים הבקיאים בעולם השרתים, או לעסקים בינוניים שדורשים יותר שרתים.


          


שרתי להב (Blade):

מערכת זו היא הקומפקטית ביותר מבין כולן. שרת זה נקרא כך בשל הצורה הדקה שלו. מספר שרתי להב יכולים להתאים במאונך לתוך מארז יחיד, ולשתף רכיבי חומרה מסוימים כמו ספקי כוח. בגלל הגודל הקומפקטי במיוחד, ניתן להתאים יותר שרתים בפחות שטח. איחוד תשתית שרתים מסורתית למארז להב חוסך מקום וחשמל, משמע יותר כוח עיבוד, יותר מקום פנוי, צריכת חשמל פחותה ופחות זמן וכסף שהוצא על ניהול. שרתי להב נהדרים עבור עסקים הדורשים קיבולת מחשוב גבוהה במיוחד או לעסקים המתכננים לפתח מרכז נתונים.


         

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il