מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
05/09/2013

סידרות עסקיות חדשות של DELL LATITUDE - כובשות את העולם

מאת: NotebookClub. co.il
 
סידרות עסקיות חדשות של DELL LATITUDE - כובשות את העולם

 

עולם העסקי במהירות הופך להיות יותר נייד ויותר מחובר לנתוני זמן אמת. לא משנה במה אתם עובדים היום ,באם זה מחשב לוח(טאבלט) או מכשיר סמאראופון ,עכשיו מאי פעם אנו זקוקים להישאר מחוברים למיילים,קבצים, תמונות ,רשתות סוציאליות :גם בבית וגם בדרכים. בעוד שהמכשירי סמארטפון הופכים להיות יותר דקים ויותר חכמים ומאפשרים במהירות לעדכן סטטוסים בפייסבוק או לעלות תמונה חמה לPicasa או Instagram , דווקה מחשב נייד העסקי נותר כמרכז הכובד  עבור עבודה אמיתית ויסודית שאנו חייבים לעשות , כגוון :יצירת מצגות, ניסוח מסמכים וביצוע פרויקטים בסביבה של תוכנות יעודיות . אין ספק כי טאבלטים יחד עם טלפונים סוללרים חכמים תפסו נתח משמעותי של מחשבים ניידים ,אך עדיין כאשר אנו נדבר על עבודה ויצירה אמיתית , המחשב הנייד העסקי יישאר כחלק החשוב ביותר של טכנולוגיה לכל עסק, סטודנט או עצמאי .

                       

סידרות עסקיות חדשות של ניידי DELL,אמורים לענות על דרישות של מרבית הלקוחות SMB ולקוחות הפרטיים.סידרת DELL LATITUDE 3000 בא לתת פתרון זול ואיכותי עבור משתמש עם דרישות סטנדרטיות +:
נייד מגיע עם סידרה חדשה של מעבדי דור 4 של INTEL- ה"HASWEL",חומרה איכותית עם חיי סוללה גבוהים,דיסקים קשיחים הברידים הכוללים גם דיסק רגיל וגם SSD ,יאפשרו גישה מהירה פ2 לנתונים הנמצאים במחשב.
יכולת חיבור לתחנת עגינה ,תאפשר להפוך מחשב נייד לעמדת PC,עם חיבור למסך רגיל,מקלדת,מדפסת וכדומה.

 

                                         


סידרה מתקדמת עוד יותר -סידרת  DELL LATITUDE 5000 ,בא לתת פתרון חזק ואיכותי עבור משתמש עם דרישות פיתוח ותיכנות :
נייד מגיע עם סידרה חזקה של מעבדי דור 4 CoreI5/I7 של INTEL- ה"HASWEL" ,חומרה חזקה בשילוב כ.מסך חזקים עם חיי סוללה גבוהים,דיסקים קשיחים SSD עם גודל 256GB ו 512GB,יאפשרו גישה מהירה פי 10 לנתונים הנמצאים במחשב. כמובן יכולת חיבור לתחנת עגינה ,תאפשר להפוך מחשב נייד לעמדת PC,עם חיבור למסך רגיל,מקלדת,מדפסת או מקרן.


                     


                       

 

סידרה עסקית אולטימטיבית -סידרת  DELL LATITUDE 7000 ,בא לתת פתרון איכותי וקל עבור משתמש עסקי עם דרישות גבוהות:
נייד מגיע עם סידרה חזקה של מעבדי דור 4 QUAD CoreI5/I7 של INTEL- ה"HASWEL" ,חומרה חזקה בשילוב חומרי גלם קלים, המספקים משקל 1.3 ק"ג  לנייד עם מסך 12.5" ,כ.מסך חזקים עם חיי סוללה גבוהים,דיסקים קשיחים SSD עם גודל 256GB ו 512GB,יאפשרו גישה מהירה פי 10 לנתונים הנמצאים במחשב, כמו כן חיבור מודם סוללרי פנימי ,יאפשרו גישה לאינטרנט מכל נקודה בעולם, כמובן יכולת חיבור לתחנת עגינה ,תאפשר להפוך מחשב נייד לעמדת PC,עם חיבור למסך רגיל,מקלדת,מדפסת או מקרן.

                                 
 

 

מחשב נייד עסקי צריך להיות עמיד, מהיר ועם חיי סוללה ארוכים. בחירה טובה של מחשב נייד ,הינו בסיס לעבודה בטוחה ורציפה לעורך שנים.תוודו טוב ברגע שאתם בוחרים במחשב נייד ל 3שנים הבאות, חבל לגלות אחר כך כי מה שאתם באמת מחפשים במחשב נייד,  חסר. לעיוץ חינם בבחירת נייד העסקי ,חייגו :1800-30-30-50

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il