מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
27/05/2013

רציתם מיזוג בין היופי לאופי ? קבלו את Dell Inspiron 5421

מאת: NotebookClub.co.il
 


רציתם מיזוג בין היופי לאופי ? קבלו את Dell Inspiron 5421
מאת: NotebookClub.co.il

ידוע כי דל ( DELL ) סיפקה ומספקת את המחשבים הניידים העמידים והמגוונים ביותר ביכולות הביצוע ועמידות שלהם, תמיד מדביקה את פסיעות הטכנולוגיה ועונה על דרישות הצרכנים עוד טרם הספיקו להוציא הגה מפיהם.
הקונספט של דל הוא להתמזג עם כל סוגי הצרכנים ולהיענות לדרישותיהם על ידי הקניית ליברליזציה לשדרוג, שנמוך ובניית מחשב נייד מן היסוד התואם אחד לאחד את צורכי הלקוח .

גמישותה של חברת הענק אינה מתבטאת רק בחומרת המחשב וביכולותיו המרשימות שתואמות את דרישות הצרכן, אלא גם במחיר, שללא ספק בד"כ הוא הפקטור המכריע ! לא כל צרכן יכול לרכוש דגם XPS וכמו כן לא כל צרכן ירשה לעצמו מחשב עסקי מסדרת Precision, יפה ומרשים ככל שיהיה לרוב המחיר פשוט גדול עליו.
קשה שלא להתלהב מהרעיון של מחשב נייד צמוד, קטן כל כך, נוח כל כך, מבדר בשעות הפנאי, שימושי ופרקטי ברגעי העומס ויש אף לציין, נגיש למקור האינפורמציה האולטימטיבי: עבדנו הנאמן האינטרנט .

אך כמובן שההתלהבות מרעיון המחשב הנייד בזרועותינו תישאר בגבול הרעיון ותו לא, כל זמן שהמחירים ישארו בלתי שפויים . תשובתה של דל ( Dell ) לרעיון המחשב הנייד במחירים סבירים
ועם זאת בחלוציות טכנולוגית חדשנית המשתקפת ביכולות גראפיות ומולטימדיות חזקות הייתה מיידית : "דגמי Inspiron" שנרכשים במהירות מסחררת, בעיקר ע"י קהל הסטודנטים שמבחינתם העלות קודמת לכל.
ניתן לראות בברור שהדרישה למחשב נייד סקסי, צבעוני, אסתטי , מרשים וייחודי בצורתו מתעצמת ככל שרעיון המחשב הנייד בתודעת הציבור מתעצם . ואם מחפשים את המינוס ( בין אין ספור הפלוסים ) בדגמי ה- Inspiron,
הרי הוא המראה החיצוני הקר, המונוטוני והמגושם קמעה.למרות כמויות המשאבים האסטרונומיות שיוצאות על גימור חדשני ופסי יצור חלוציים כגון : מחשבים ניידים דקים עם זווית גסה באחורי המחשב למען חווית הקלדה מאין
כמוה (דגמי ה-XPS החדשים מתאפיינים בטכנולוגיה חדשנית זו ) וכמובן שלל צבעים ע"פ בחירת הלקוח, דל ( Dell ) החליטה לספק את הישועה האולטימטיבית לכל צמאי הצבע האדום,
המראה הדקיק והסקסי ( שעם הזמן הפכו ללא פחות קריטיים מהמעבד והדיסק הקשיח ) במחיר אטרקטיבי מאין כמוהו! ובהרכב חומרה מרובת אפשרויות לכל סוגי השימושים, החל בטריוויאליים ביותר וכלה בכבדים, המעמיסים והמסובכים ביותר. תכירו את Dell Inspiron 5421 .


Dell Inspiron 5421, הוא העדכון החדשני ביותר לסדרת ה- Inspiron . המחשב שוקל 2.3 קילוגרם והוא דק יותר ב- 30% מהסדרה הקודמת Inspiron 5520 . את מגוון השדרוגים העצום שכלול בדגם הנ"ל אפשר למצוא באתר Dell ובאתרם של מומחי Dell בארץ- NotebookClub.co.il .
ניתן להתאים את הקונפיגורציה האופציונלית של Inspiron 5421 לגיימר , למתכנת, לאיש עסקים, לסטודנט ולכל סוגי הצרכנים באשר הם . כמו כן Inspiron 5421 ניחן ביכולות מולטימדיות יוצאות מן הכלל, בשל כרטיס הקול המשוכלל שלו ורמקולים סטראופוניים המקנים צליל חד וחלק לחוויה מוזיקלית וקולנועית במיטבה !
בניגוד לעוביים המעיק משהו של דגמי ה- Inspiron הקודמים, עוביו של Dell Inspiron 5421 לא עולה על 2.7 סנטימטרים, מה שמוריד במידה ניקרת מהמשקל ומאפשר סחיבה כייפית ללא כאבי גב וכתפיים מדכאים .
בגין מדיניות הרכישות דרך הרשת של חברת Dell, נדיר למצוא תצוגה פיזית של הדגמים הרצים ובניהם ה- Inspiron 5421. איפשהו מדיניות זו, למרות רמת השירות והמהימנות המדהימים של Dell, עשוייה להוריד מטעמה של הקנייה, הרי כולנו מעדיפים לבוא במגע עם המוצר ולקבל עליו הסבר לפני שהשטרות פוסעות את דרכן מחוץ לכיסנו.
למרות הבירוקרטיה המגבילה קמעה של דל באשר לתצוגה מוחשית של דגמיה, קיים מנוס ששמו הוא : Notebookclub.co.il — מומחים ב- Dell .
מדובר בחנות שעיסוקה האלמנטרי הוא Dell ורק Dell, כך שנציגי השירות בחברה זו בקיעים בכל הדגמים, המלאים, האביזרים הנלווים, השדרוגים, צורכי הלקוחות, חדשות, עדכונים וכמובן הענקת מענה מיידי ומדויק לכל הפניות של צרכני Dell בארץ ובעולם. ובנוסף לכל אלו קיים סימן ההיכר החשוב והייצוגי ביותר של NotebookClub ( קניות ברשת )
שהוא תצוגה קבוע של מחשבי דל מכל הדגמים תוך כדי מתן שירות ואינטרפרטציה בכל הנוגע לדגמים המוצגים לראווה .
Dell Inspiron 5421 כאמור הוא אחד הדגמים החלוציים והמעניינים ביותר בעולם הניידים, הן מבחינת המראה ומגוון הצבעים הרחב שמגיעים עימו והן מבחינת כמות השדרוגים העצומה לאין שיעור שמוצעת בדגם הנ"ל.
אך על מנת לדעת באמת במה מדובר ולהכיר מקרוב את חוויית הקוסמטיקה והביצועים שיש ל- Inspiron 5421 להציע מבלי לשלוף את כ.האשראי קודם לכן, היכנסו לחדר התצוגה בחנות Notebookclub ( קניות ברשת ) התענגו על מענה מקצועי לשאלותיכם, יחס חם ונאמן המאפיין את דל ונציגי קניות ברשת וכמובן היכרות פיזית וויזואלית עם דגם Dell Inspiron 5421 .

 

 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il