מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
09/01/2016

2016 Lumia - סמארטפון windowsphone של מיקרוסופט הכי מתקדמים בעולם במחיר זול.

מאת: Notebookclub.co.il
 
 2016 Lumia - סמארטפון windowsphone של מיקרוסופט הכי מתקדמים בעולם במחיר זול.
שנים הייתה ידועה חברת נוקיה בשוק הסלולרי,לפני מספר שנים נכנסה Microsoft  לשותפות עם חברת Nokia העולמית  והתחילה לשווק מכשירי סלולרי חכמים(סמארטפונים) מבוססי מערכת ההפעלה Windows Phone 8.1.
 
מכשיר הדגל של חברת נוקיה הוא מכשיר Nokia Lumia ,סידרת סמארטפונים איכותיים ומתקדים עם מערכת ההפעלה Windows Phone המוכרת לכם ממחשבי הווינדוס הבייתים והמפורסמים.
מכשיר ה Nokia Lumia  מגיע עם מימדים קלים ונוחים לכל יד ויד,מסך תצוגה מרשים הכולל מסך נגיעה קל ונוח הנותן אפשרות להשתמש בו גם עם כפפות ואפילו באמצעות ציפורניים בלבד, מה שמבטיח אפשרויות הקלדה וגלישה באינטרנט ובשאר האפליקציות בצורה קלה ונוחה במיוחד.
מלבד יכולות הנגיעה הנוחות במסך, מתהדרים מכשירי הנוקיה לומיה במסך שלדעת רבים טוב יותר ממסכי ה —HD, ומספקים איכויות גבוהות יותר ממכשיר האייפון 6.
סרטוני יוטיוב פשוטים או תמונות שצילמנו בגינה הופכים למוחשיים ומרשימים הרבה יותר על גבי מסך הלומיה המצוייד עם הגנה GORILLA GLASS 3 ,בעוד שגם המשחקים היו יכולים להראות מדהימים ומרשימים.
                                                        
המכשיר בעל מערכת ההפעלה8.1 Windows Phone מגיע כאופייני למערכות ההפעלה של חברת מייקרוסופט עם התוכנות המובנות של ה-office,ונותנת אפשרות בעזרת אפליקצית הענק Microsoft One drive לסנכרן בקלות את הטלפון עם המחשב, דבר המבטיח לכם לעבוד בקלות רבה תוך כדאי תנועה.
מכשירי ה nokia lumia מגיעים עם מצלמה קדמית ואחורית איכותית עד 20מגה פיקסל וחזקה הנותנת איכות צילום ברמה גבוהה הן בתמונות והן בתצלומי וידיאו.
 
כמו מכשירי האנדרואיד וה-ios של גוגל ואפל, גם למכשיר המייקרוסופט של נוקיה מגיע עם חנות אפליקציות מובנת משל עצמה עם למעלה מאלפי אפליקציות.
מערכת הנוקיה לומיה מתאפיינת ב-Live Tiles אריחים דינאמיים אותם המשתמש יכול לגרור ולסדר במסך, כאשר אלה דואגים להתעדכן ולהציג את המידע העדכני ביותר הרלוונטי לאפליקציה,
כך לדוגמה, אריח הדוא"ל יעדכן אתכם בעל פעם שיגיעו הודעות חדשות, אריח הפייסבוק יודיע כאשר מישהו הגיב לכם על הסטטוס האחרון ואריח CNNיעדכן אתכם בחדשות האחרונות המתרחשות בעולם. 
                                                               
גם במכשירי הנוקיה לומיה דאגו חברת מיקרוסופט לצייד בדפדפן האינטרט אקספלורר.
הדפדפן מובנה במכשיר ומציג יעילות ומהירות גבוהים במיוחד.
Nokia lumia מצוידת גם היא כמו כל מתחרותיה במקלט gps מובנה המכשיר המציג נתונים מרשימים,ולפי מספר חוות דעת מציג קליטה וטעינה מהירה בכל האזורים.
 
נוקיה לומיה מגיעה עם סוללה בקיבולת גבוהה במיוחד המצליחה להחזיק מעמד יומיים במאמץ של עבודה ממוצעת כולל שיחות,הודעות,גלישה באינטרנט ובדיקת אימיילים.
 
 
 
 
 לבחירת וונדוספון Microsoft Lumia החדש שלכם צרו קשר ב 1800-30-30-50 ותתחדש!
 
 
 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il