מוצרים 0 | סה"כ ₪0 :עגלת הקניות הרשמה חשבון שלי שירות לקוחות שאלות ותשובות תקנון חייגו ותתחדשו: 1800-30-30-50
 
 
« כול הכתבות
 
 
 
01/10/2014

WINDOWS 10 – הסטנדרט החדש למערכת ההפעלה בשנת 2015

מאת: NotebookClub.co.il
 
WINDOWS 10 – הסטנדרט החדש למערכת ההפעלה בשנת 2015

אתמול (שלישי), הכריזה מיקרוסופט על הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה שלה, ה-Windows 10. בניגוד לציפיות לגבי שמה של המערכת, היא לא נקראה Windows 9, אלא מיקרוסופט דילגה הישר למספר 10: "Windows 10 תהיה הפלטפורמה המקיפה ביותר אי פעם," אמר טרי מיירסון, מנהיג מערכת ההפעלה באירוע בסן פרנסיסקו. "זה לא יהיה נכון לקרוא לה Windows 9."




בנוסף להיותה של Windows 10 גרסת מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט למחשבים, Windows 10 תהיה גם השחרור הגדול הבא למכשירי Windows Phone שכן מיקרוסופט דוגלת במערכת הפעלה אחת לכל המחשבים, טאבלטים וסמארטפונים. Windows 10 תוכננה לרוץ בטווח רחב של מכשירים בעלי גדלימסך שונים, החל מ-4 אינץ' ועד ל-80 אינץ', ואף מכשירים ללא מסך כלל.

 



מבחינה ויזואלית, Windows 10 מזכירה מאוד את Windows 7 כמו את Windows 8. רבים מהאפשרויות הקיימות ב-Windows 8 ימשיכו להתקיים, אך הן ישולבו בממשק היותר "מסורתי" של מערכת ההפעלה. היישומים המסורתיים והחדשים ירוצו זה בצד זה בנוחות רבה יותר בניגוד לעבר. לסמארטפונים יהיה ממשק משתמש שונה, שאותו מיקרוסופט טרם הציגה, אך אמרה כי זהו יהיה עדכון התפתחותי ל-Windows Phone 8.1.




השינוי הבולט ביותר אותו ניתן למצוא ב-Windows 10 הוא חזרתו של תפריט ההתחל, יחד עם שינויים קלים הכוללים שילוב ממשק האריחים בתוכו הניתן להתאמה אישית. בנוסף האפליקציות לא יתפסו כעת את כל המסך וניתן יהיה לשנות את גודלן — כמו כל תוכנה רגילה. ממשק ריבוי המשימות שופר וכעת יש גם כפתור ריבוי משימות באמצעותו ניתן לעבור במהירות בין החלונות הפתוחים ולהשתמש בעד ארבעה יישומים פתוחים במקביל, ואופציה לשימוש בשני שולחנות עבודה נפרדים.




Windows 10 תגיע בשתי תצורות נפרדות: אחת עבור מעבדים של סמארטפונים וטאבלטים, והשנייה למחשבים ולאקסבוקס, אך למרות זאת חנות האפליקציות תהיה משותפת, והיישומים ירוצו בשתי הפלטפורמות. מערכת ההפעלה זמינה להורדה בגרסת תצוגה ראשונית באתר מיקרוסופט. 



 
שאלות נוספות?
הערך שהוזן עבור דואר אלקטרוני אינו תקין
הסיסמאות אינן תואמות
נא למלא את השדות החסרים
שם:*
מספר טלפון נייד:
כתובת דוא"ל:*
הערות
הקלד בשדה את הטקסט מהתמונה.
לחץ כאן אם אינך רואה היטב את הטקסט.
 
שירות ותמיכה Dell מעבדה
Powered by NotebookClub.co.il